power bank terkecil kegunaan saat genting






Seperti pemacu ibu jari, power bank dengan kapasiti besar kini dijual pada harga yang amat mampu milik berbanding hanya setahun yang lalu.. Power bank Xiaomi contohnya mempunyai harga per mAh paling murah di pasaran dan paling banyak kami lihat digunakan oleh pengguna di Malaysia.

Tetapi power bank masih lagi murah dan memerlukan anda menyimpannya di dalam beg. Sekiranya tertinggal kesemua tenaga pengecasan yang tersimpan tidak berguna.

Fuel 2 ialah power bank terkecil yang pernah kami temui. Ia mempunyai kapasiti hanya 400 mAh. Ia bukan dicipta untuk mengecas peranti anda sehingga penuh tetapi untuk memberikan pengecasan paling minimum untuk saat-saat genting. Menurut pengeluar Fuel 2 mampu memberikan kuasa sehingga 3 Jam untuk sebuah iPhone.

Rekaannya menarik kerana kelihatan seperti tong petrol simpanan yang digunakan kenderaan tentera. Saiznya yang kecil dan hanya seberat 20 gram memudahkannya dijadikan anak kunci dan ini memastikan anda tidak mudah terlupa untuk membawanya keluar. Harga jualan adalah $19.99 untuk versi Mikro USB dan $29.99 untuk versi Lightning



maklumat lanjut....

Devotec Fuel Micro Charger — The world's smallest cell phone charger

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI