beg pintar dengan GPS, WiFi, Pembesar Suara dan Power Bank terbina




Kehidupan di dunia serba pinta memerlukan kelengkapan yang pintar. Oleh itu beg galas pintar iBackPack dicipta khas untuk memastikan anda sentiasa berhubung dengan dunia atas talian. Ia dilengkapi sistem GPS, WiFi, pembesar suara dan power bank.Sekiranya ia dicuri aplikasi khas yang disertakan boleh diaktifkan. Sistem penggera terbina akan berbunyi dan pemilik boleh mengesan lokasi beg yang dicuri.

Dua buah power bank mempunyai kapasiti sehingga 40000 mAh digunakan dengan empat sambungan USB 3.0 kalis air terletak pada bahagian bawah beg. Sistem audio Bluetooth membolehkan anda mendengar muzik terus dari beg. Sistem WiFi hotspot terbina pula memastikan anda tidak tercari-cari WiFi percuma di tempat awam yang boleh membahayakan keselamatan anda.

iBackPack sedang mencari dana untuk penghasilan secara komersial. Harga beg paling asas ialah $149 sebuah. Aplikasi khas yang disertakan hanya menyokong peranti Android dan iOS buat masa ini.


info lanjut  di....iBackPack Revolutionary Wearable Technology

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI