kerja menakut nakutkan gerakan islam dan pengampu yahudi....



Suspek (kiri) yang disyaki kununnya terlibat dalam aktiviti gerakkan islam ( IS ) ditahan polis di Kuala Lumpur kelmarin.


KUALA LUMPUR – Polis Bahagian Counter Terrorism, Cawangan Khas Bukit Aman telah menahan tiga individu termasuk dua wanita yang disyaki terbabit dalam kumpulan pejuang  islam ( IS ) di Syria, kelmarin.

Serbuan sekitar ibu negara dan Selangor kira-kira pukul 10 malam hingga 12 tengah malam itu membawa kepada penahanan rakyat tempatan berusia lingkungan 28 hingga 34 tahun.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, mereka disyaki kununnya terbabit dalam mengendalikan beberapa akaun Facebook yang ada kaitan dengan kumpulan pejuang Negara Islam (IS) di Syria.

Jelasnya lagi, mereka juga kununnya  dipercayai terlibat dalam aktiviti pengumpulan dana bagi menghantar rakyat Malaysia ke negara tersebut.



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI