singkir Najib untuk selesaikan krisis negara, kata sifu beliau...kira kes lawan sifu lah nie...jaga jaga akta hasutan menyusul...ada berani ka...ha ha ha...!!!




Jalan paling mudah untuk menyelesaikan krisis negara ketika ini adalah dengan menyingkirkan individu yang menjadi punca kepada masalah tersebut iaitu Datuk Seri Najib Razak, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.

Dr Mahathir tidak mengatakan secara spesifik individu dimaksudkannya, bagaimanapun diketahui umum beliau paling lantang mengkritik Najib dalam isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan pernah menggesa peletakan jawatannya.

"Penyelesaian kepada krisis ketika ini adalah mudah, buang orang yang bertanggungjawab buat semua ini.

"Tapi penyelesaian mudah sebegitu juga sukar untuk dilaksanakan," katanya semasa dialog di Universiti Tunku Abdul Rahman, Kajang hari ini.

Namun, Dr Mahathir berkata tidak mengetahui bagaimana untuk menyingkirkan pemimpin nombor satu negara itu.

"Masalahnya bagaimana nak lakukan? Bahagian itu saya tidak ada jawapan lagi," katanya.





##



madey ajar najib laki bini menipu...sekarang nak bagi jalan macam mana nak jatuh kan najib....jangan mimpilah...tengok ajer projek IC yang madey ajar...ada berhenti..tidak bukan.....kat situ ajer najib dah jadi penagih tegar untuk kekal berkuasa dengan apa cara yang kotor.

macammana madey ajar spr menipu dalam pru begitulah najib yang jadikan madey sebagai ikon penipu tegar...najib sudah jadi keras kepala ...hantuk kat batu jalan pun tara pecah punya.


cubalah...

Namun  begitu Singkirkan Najib insya Allah krisis negara akan selesai. Kalau tidak 100% pun mungkin 70% boleh selesai. Now seluruh rakyat khususnya ahli2 UMNO hanya ada 2 pilihan. Samada mahu selamatkan Negara ATAU mahu selamatkan Najib?

Hanya undi tak percaya di Parliamen atau Agong suruh dia letak jawatan


atau...

cari penderma baru bagi dia RM 3b lagi baru dia turun dan hidup di luar negeri kot...ha ha ha





About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI