king takut bini najib sudah jadi diktator



ciri ciri  raja diktator najib...sanggup jadikan polis sebagai barua untuk mengekalkan kuasa


Penyalahgunaan kuasa sebagai Datuk Seri Najib Razak jelas membuktikan bahawa "Maharaja Najib" sudah menjadi seorang diktaktor.

Najib sanggup melakukan apa sahaja demi memastikan kuasanya masih lagi berada dalam tangan beliau.

Amat mengejutkan sekali apabila beliau menyingkirkan pengkritik-pengkritik beliau yang lantang seperti yang berlaku kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dipecat daripada jawatan timbalan perdana menteri.

 Badan-badan yang menyiasat 1MDB (1Malaysia Development Berhad) juga terpalit.

Seperti penyingkiran peguam negara (Tan Sri Abdul Gani Patail), gangguan serta tangkapan ke atas pegawai SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) serta gangguan ke atas gabenor Bank Negara (Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz).

Secara tidak langsung tindakan ini merencatkan siasatan ke atas 1MDB.

Tindakan represif untuk menekan hak-hak fundamental mempunyai implikasi yang amat buruk kepada reputasi Malaysia di persada antarabangsa.

Tindakan diktaktor Najib itu termasuk memenjarakan mantan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk kali kedua semenjak 10 Februari 2015.

Anwar  dipenjarakan kerana menyatukan rakyat unutk bersuara menentang kezaliman, memimpin gerakan reformasi, ketelusan, keadilan, dan kebertanggungjawaban dlam pengurusan negara.

Beliau dipenjarakan kerana berani menyatukan rakyat untuk menuntut kebebasan bersuara dan kebebasan berhimpun,.



##





Najib kata dia bukan 'Maharaja', dia cuma 'Pahlawan Bugis' tapi sekarang dah bertukar jadi 'Diktaktor Bugis' pulak. Inilah kali pertama rakyat Malaysia rasa amat tidak gembira berada di bawah pemerintahan seorang perdana menteri yang bernama Najib.

Ramai yang rasa hairan bagaimana satu negara tak boleh suruh dia berhenti seolah-olah Malaysia ini dia yang punya. UMNO patut rasa malu mempunyai presiden parti yang tidak sensitif terhadap perasaan rakyat seperti dia ni.


sebenarnya "NAJIB KENCING 3 JUTA AHLI UMNO SETIAP HARI!"

AHLI UMNO SENDIRI  PUN  TURUT KUTUK NAJIB PENIPU...!!

SATU LAGI  BUKTI NAJIB MENIPU!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI