pelayan restoren di benarkan bawa pistol ketika bekerja..ehem...dah jadi koboi pulak..macam ada adengan tembak menembak pulak nanti...!!!



SEORANG pelayan Shooters Grill dilihat membawa sepucuk pistol ketika menyediakan makanan di premis berkenaan.

RIFLE, Amerika Syarikat – Seorang pemilik restoran di bandar ini mempunyai cara tersendiri bagi memastikan premisnya tidak menjadi sasaran penjenayah dengan membenarkan semua pekerja membawa pistol ketika sedang bertugas.

Restoran yang dikenali sebagai Shooters Grill turut menggalakkan pelanggan untuk memberikan tip dalam bentuk peluru kepada para pekerjanya.

Pemilik Shooters Grill, Lauren Boebert, 28, berkata, semua pekerja diwajibkan menjalani latihan menggunakan senjata api sebelum mereka boleh membawa pistol ke tempat kerja.

“Saya mula mengarahkan para pekerja membawa pistol ketika bekerja selepas berlaku satu kejadian seorang lelaki mati dibunuh berhampiran premis ini beberapa tahun lalu.

“Tindakan ini bukan sahaja dapat memastikan keselamatan para pekerja tetapi turut menyebabkan para pelanggan kami berasa selamat ketika makan di sini,” katanya.

Menurutnya, walaupun para pelayan secara terang-terangan membawa pistol yang berisi peluru tetapi pelanggan tidak pernah berasa takut malah semakin ramai yang mengunjungi restorannya

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI