ancaman bom di KLCC ada cubaan burukkan ISIS





ahmad phesal barua  kerajaan anti hudud

MEMETIK laporan akhbar New Straits Times kelmarin (Ahad), Pejabat Datuk Bandar Kuala Lumpur kononnya telah menerima sepucuk surat ancaman mahu mengebom bangunan ikonik negara, KLCC andai pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (KLCC) gagal memasukkan RM10 juta dalam empat akaun bank.

Lantas, Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Seri Ahmad Phesal Taib berkata, beliau khuatir ancaman tersebut akan dikaitkan dengan kumpulan pejuang negara Islam Iraq dan Syria (ISIS).

Bercakap kepada akhbar Sinar Harian hari ini (Isnin), beliau berkata, “KLCC merupakan tarikan pelancong, jika perkara ini diperbesarkan dan sampai kepada pengetahuan masyarakat luar negara, bimbang mereka tidak mahu datang.”

Justeru bagi mengelakkan perkara tidak diingini berlaku, beliau telah menyerahkan kes tersebut kepada pihak berkuasa untuk siasatan lanjut.

“Walaupun sebelum ini ada ancaman bom seperti di Paris dan Sydney, kita tidak mahu menimbulkan panik dalam kalangan orang ramai.”



pergerakan ISIS sentaiasa di burukkan imejnya   dari agenda negara kafir lahanat yang menbenci gerakan islam.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim berkata, hasil siasatan awal mendapati ugutan tersebut dilakukan oleh individu yang terganggu.

Dalam terbitan akhbar News Straits Times semalam, beliau turut berkata, hasil siasatan terhadap keempat-empat akaun tersebut mendapati ia milik empat individu berbeza yang dipercayai tidak mempunyai kaitan dengan kes tersebut

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI