dah tolak hudud ,amalkan rasuah ,penyelewengan ,merompak dan menipu orang melayu ...habis tanah dan hak orang melayu ko orang sapu...kini pujuk orang melayu berjihad ekonomi pulak...kitab mana dia pakai ada jihad ekonomi pulak....sudah sudah la...rentikan ajer menipu orang melayu lagi...!!!





ADHAM BABA pencacai pembodek  mengusul ajaran  sesat  baru jihad  ekonomi  untuk menipu orang melayu pada Perhimpunan Agung UMNO 2014 di Dewan Merdeka, PWTC kelmarin

KUALA LUMPUR – Kerajaan digesa supaya melakukan jihad ekonomi bagi meningkatkan taraf pendapatan golongan bumiputera khususnya orang Melayu bagi membolehkan mereka bersaing secara seimbang dengan kaum lain.

Rata-rata perwakilan UMNO pada Perhimpunan Agung parti itu mahu langkah tersebut segera dilakukan bagi memastikan jurang ekonomi kaum bumiputera dengan kaum lain dapat dikurangkan ekoran tekanan kos sara hidup pada masa ini.

Wakil Johor, Datuk Dr. Adham Baba berkata, pihaknya mencadangkan agar dasar dan polisi yang akan digubal oleh kerajaan mestilah berdasarkan kepada komposisi kaum dan bukan lagi kepada kuota 30 peratus yang telah dipraktikkan selama ini.

“Selama ini kita sebenarnya hanya berebut dalam peratusan yang sama. Kenapa kita tidak berebut atau diberi peluang bersaing dengan mereka yang diletakkan di dalam kelompok 70 peratus yang dinikmati kaum-kaum lain?” katanya.


##




Sudah sudah  nak menipu orang melayu...tanah rizab melayu pun tak mampu nak jaga....kah kah kah kah

quote mangkuk hayun nie..“Selama ini kita sebenarnya hanya berebut dalam peratusan yang sama. Kenapa kita tidak berebut atau diberi peluang bersaing dengan mereka yang diletakkan di dalam kelompok 70 peratus yang dinikmati kaum-kaum lain?” katanya.

mana nak cukup yang 30 % pun dah habis di sapu kroni kroni haramjadah UMNO mana nak orang melayu nak dapat bersaing...orang melayu biasa bukan kroni x dapat apa pun...kos naik dan hujan yang turun ada la...mangkuk ni berjuang untuk kroni...30 % x cukup sebab kroni dah ramai ...patut ramai sebab golongan mamak dan kulit gelap dah ramai mengaku melayu pun nak share sama .. masing masing tamak haloba nak menyapu hasil negara...mintak tambah kuota lagi...untuk menyamun rakyat termasuk hak bukan melayu kalau boleh nak di sapu...sapu licin termasuk rizab tanah melayu sekali...dasar penyamun...samun sampai licin...kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI