apa masalah nya bila doktor wanita antara 22 rakyat Malaysia dilapor terbabit dengan perjuangan jihad IS di Syria...takut di gelar negara pengganas sedangkan negara ini terlibat dengan keganasan terhadap rakyatnya sendiri...!!!



kalau menyertai kumpulan jihad di kaitkan dengan keganasan



bagaimana dengan yang ini ...pembunuhan kejam oleh kerajaan  yang di taja oleh UMNO  tidak pernah mengaku kekejaman yang di lakukannya  pada tahun 1985 di memali.


KUALA LUMPUR - Polis mengesahkan dua wanita dan dua lelaki adalah antara 22 rakyat Malaysia yang berada di Syria dipercayai terbabit dengan kumpulan perjuang jihad  Negara Islam (IS).

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Pencegahan Keganasan, Cawangan Khas Bukit Aman, Datuk Ayub Khan Mydin Pitchay berkata, berdasarkan maklumat risikan, dua daripada mereka merupakan pasangan berusia 23 dan 29 tahun berasal dari Selangor dan Terengganu.

Beliau berkata, seorang lagi wanita rakyat Malaysia yang terbabit merupakan seorang doktor berusia 26 tahun yang berkahwin dengan anggota kumpulan pejuang islam  IS.

"Sementara seorang lagi merupakan lelaki Malaysia berusia 35 tahun yang ke Syria bersama isterinya yang berumur 46 tahun, seorang warganegara asing," katanya.

Mengulas mengenai kenyataan doktor wanita itu melalui Facebook ‘Diary of a Muhajirah’ yang cuba mempengaruhi wanita tempatan menyertai perjuangan jihad IS, Ayub Khan berkata, kenyataan itu adalah membimbangkan, memandangkan pengaruh melalui laman sosial adalah terlalu kuat. - Bernama



keganasan  kerajaan terhadap rakyat  sendiri  yang memperjuangkan islam...


Akhirnya UMNO mengaku pembunuhan umat Islam di Memali adalah angkara mereka

Perisiwa Memali 19 Nov 85: Bukti kejam Umno terhadap bangsa dan agama


Musa Hitam Bongkar Penipuan Dr M Dlm Pembunuhan Memali 1985


kalau tak mampu nak berjihad atau sayangkan  kepentingan duniawi baik diam dan jangan melalak kata itu dan ini semata mata hendak menjaga kepentingan periuk nasi masing masing...

tapi boleh pulak menyokong / membisu  bila amerika dan yahudi  melakukan keganasan terhadap rakyat negara lain  terutama di iraq ,syria dan di palestine

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI