lebih teruk rupanya dari perhimpunan BERSIH...kumpulan barua bodoh baju merah kena sembur meriam air...kata perhimpunan aman dan UMNO tak terlibat ...pigi dah....!!!



tu dia perhimpunan baju merah barua UMNO...katanya perhimpunan yang tidak di cemari aksi negatif...lidah keling...ha ha ha

Polis antirusuhan FRU petang kelmarin menggunakan meriam air untuk menyuraikan peserta Himpunan Rakyat Bersatu di ibu negara kelmarin.

Tindakan itu diambil kira-kira jam 5 petang setelah terdapat peserta enggan berganjak daripada Jalan Petaling.

Sebelum ini terdapat peserta membaling pasukan FRU dengan botol plastik.

Trak meriam air itu datang daripada arah Jalan Tun Tan Cheng Lock selepas peserta mula membuat provokasi kepada polis, termasuk ada memanggil mereka “barua Cina”.

Perhimpunan hari ini dianjurkan sebagai reaksi terhadap perhimpunan BERSIH hujung bulan lalu yang dikaitkan pemimpin dan media prokerajaan dengan dominasi Cina dan DAP.

Berdasarkan kain rentang dan poster dipamer, ia dipamerkan sebagai perhimpunan Melayu untuk menyatakan bantahan terhadap orang DAP.

Selain meraih sokongan pada kerajaan dan perdana menteri, terdapat juga bahan pameran mengecam Tun Dr Mahathir Mohamad.

Kumpulan berbaju merah itu berkumpul di beberapa tempat ke ibu kota sebelum berarak dan berkumpul di Padang Merbok.

Mahathir sebelum ini hadir dalam perhimpunan BERSIH 4 bagi menuntut Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatan.

Perhimpunan hari ini dihadiri beberapa pemimpin Umno.




##



inilah kumpulan barua bodoh yang di upah RM 50 dan sehelai t-shirt oleh rosmah bini najib...setakat ini ajer la yang mampu  rosmah taja...ingat 200 k...rupanya 2 k...lagak ajer yang lebih...

sikap lidah bercabang pemimpin UMNO terserlah...

kata UMNO tak terlibat cuma NGO  yang ahlinya ada di antaranya pemimpin UMNO barua

ini apa...ahmad maslan dari NGO pulak...NGO korek jamban rosmah ker...ha ha ha



Ketua penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan ketika di  perhimpunan baju merah  kata Himpunan Bersih 4 Ogos lalu dicemari beberapa aksi. NGO mana pulak ...mamat bodoh  nih..?kata UMNO tak terlibat..?


Ahmad Maslan gesa Bersih ambil iktibar keamanan himpunan ‘baju merah’

Ketua penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan menggesa penganjur himpunan Bersih 4 pada 29 dan 30 Ogos lalu mengambil iktibar daripada Himpunan Maruah Melayu hari ini yang menurutnya berlangsung aman tanpa sebarang provokasi.


Perhimpunan Baju Merah: Umno tidak terlibat..?

"Ini adalah negara yang bebas. Jadi sesiapa yang mahu menyertai mana-mana perhimpunan, kita kena patuh pada undang-undang," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi ( MT ) Umno, hari ini.

Bagaimanapun katanya, Umno tidak terlibat dalam penajaan perhimpunan tersebut.

Najib yang juga Presiden Umno turut mengakui bahawa terdapat beberapa pemimpin parti yang terlibat secara langsung dalam perhimpunan itu.


hebat hebat.....lakonan luar biasa pemimpin UMNO...kejap tak terlibat kejap kata perhimpunan baju merah perhimpunan aman mengalahkan perhimpuan BERSIH yang mana tiada sebarang aksi negatif...nampak tak cakap lidah bercabang pemimpin UMNO nih..

err yang ahmad maslan   hadir tu  atas kapasiti NGO pulak..?NGO rosmah bini najib ke..?..konon  UMNO tidak menaja...duit derma RM 2.6 bilion  pun ramai ahli UMNO tak percaya ..ha ha ha

marah DAP pasal dia cina yea....MCA pulak dah masuk melayu ke...telor depa ahmad maslan dan rosmah tolong sunat ke..?..ha ha ha

Sembur  ajer  dengan air longkang... Demo ditaja pembangsat Malaysia...agaknya ...tak sedar ke wahai sibajumerah bodoh bahlol najib guna cina jholow untuk menyamun berbillion2 duit rakyat/kerajaan !!!!

jholow tu rosmah yang sunat ke...dan masuk melayu..?..ha ha ha

Inilah akibatnya bila Polis sendiri membenarkan samseng-samseng berkumpul.

macam mane polis boleh bagi permit kat kumpulan barua gila yg tak ikut perintah, perhimpunan bersih semua ikut arahan dan tak masuk kawasan larangan dataran merdeka , maria chin seorang ketua yg arif dan dpt kawal kesemua 500 ribu peserta bersih, ini mamat hanya 300 orang di petaling street habis bertindak mcm kera kena belancan, buat keroh dak , padam muka kena tibai senapang pemedih mata, kalau guna senapang perenjat di pungkok barua2 gila yg ungkit perkauman...baru padan muka

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI