## tangkap najib....najib berak tapi cuba paksa pendeposit tabung haji cuci najis dia....dasar lahanat...kah kah kah...!!!






terbaeekkk....manifesto BN....UMNO tunjang  rembat duit rakyat besar besaran..pendeposit tabung haji turut jadi mangsa...RM 2.6 billion tak cukup maaa...mau rembat kasi habis duit tabung haji maaa...!!!


Penyimpan di Lembaga Tabung Haji (Tabung Haji) akan menanggung kerugian sekiranya dana jemaah haji itu meneruskan rancangannya menjual sebidang tanah yang dibeli daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) di Tun Razak Exchange (TRX) terdahulu tahun ini, kata  Datuk Seri Najib Razak.

Perdana menteri menegaskan pembelian yang dibuat pada April dengan bayaran RM188.5 juta adalah satu pelaburan yang baik tetapi Tabung Haji terpaksa mempertimbangkan menjual tanah itu dengan cepat kerana persepsi negatif yang diwujudkan sekitar 1MDB.

"Jadi, saya beritahu Tabung Haji, mereka boleh jual tanah itu kalau mereka mahu. Tetapi, kalau mereka jual, yang akan rugi ialah pendeposit," katanya ketika berucap merasmikan mesyuarat agung tahunan Umno bahagian Seremban di Paroi hari ini.





##



najib bapak anjing patot ganti kerugian ini...gara gara dia punca tabung haji beli tanah mahal untuk bailout 1 mdb tanpa izin pendeposit...sial punya najib...lu buat salah...lu berani ugut pendeposit....## tangkap najib


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI