syaitan pun memuji ketololan haji hadi wal barua wal broker...kah kah kah

Najib puji Hadi Awang kerana beri peluang kepadanya



betul betul  barua wal broker...sampai syaitan pun turut memuji


Datuk Seri Najib Razak memuji sikap Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang berpendapat barisan Kabinet baharu selepas rombakan perlu diberi peluang menyelesaikan masalah negara sebelum undi tidak percaya diusulkan.

Menurut Najib, beliau menghargai sikap seteru politiknya itu yang berpegang pada prinsip seseorang itu tidak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah.

"Sebab itu saya puji presiden PAS walaupun kami bersaing.

"Dia kata tak bersalah selagi tak dibuktikan. Presiden PAS pun boleh buat penilaian," katanya sewaktu berucap di Putrajaya, petang ini.

Hadi hari ini dilaporkan membuat seruan agar prestasi jemaah menteri yang baharu dirombak pada Selasa dahulu diteliti terlebih dahulu sebelum undi tidak percaya terhadap Najib diusulkan di Parlimen.

"Kita lihat Kabinet yang baharu ini dia nak selesai bagaimana masalah negara ini. Kita lihat dulu," Hadi dilaporkan sebagai berkata.

Menurut Najib, sikap Hadi itu berbeza dengan sesetengah "orang kita" yang turut galak mengkritik pentadbirannya.

"Orang kita tumpang semangkuk, jadi tukang kipas.

"(Sedangkan) pembangkang setengahnya bukan semua (berbuat demikian), ada juga yang tahu buat penilaian," katanya







##



Penderian Hadi dan ulama Pas sudah terpesong dari Islam. Apakah Islam membenarkan pengikutnya menyokong pemimpin yang korup?

nampaknya  hadi awang pengkhianat almarhum  nik aziz.. tak patut bagi dia jadi ketua PAS.


Sekarang pun wang bank , Tabung Haji, KWSP, KWAP pun sudah pakai atau pinjam. Hadi menyokong perompak nampaknya. Nak bagi peluang lagi , hisap kering wang rakyat  selaras dengan hudud PAS yang hadi bawa...kah kah kah..


ini baru betol hudud PAS...sokong perompak pasti tak kena hudud....kah kah kah


Tak mengaku itu biasa lah, siapa nak mengaku dia berak tepi jalan? Masaalah nya dia tak benarkan orang yg bebas menyesiasat nya. Bila AG Ghani nak heret dia ke mahkamah dia di pecat. Biar lah mahkamah yg mengadili nya. Hadi apa tahu? dia ini ulama akhir zaman, dah tak boleh di pakai.

Hadi sudah lama dibeli walaupun sebelum TGNA meninggal. Ular puji ular. Apa gunanya?

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI