seumpama bagaimana najib laki bini telan hidup hidup rakyat malaysia yang kerdil.....sungguh durjana lu rosmah...!!!

Burung camar telan bulat-bulat seekor burung kecil

Seekor burung camar menyambar seekor burung kecil yang sedang membina sarang untuk anak-anaknya di atas bumbung sebuah rumah, di Barrhead, Glasgow, Scotland. Burung kecil itu dihempas beberapa kali sebelum ditelan bulat-bulat oleh burung camar di depan anak-anaknya.

Kejadian luar biasa ini berjaya dirakam oleh Dougie McColl.




sikap najib dan rosmah  ....inilah  kenyataan  seperti di bawah...serupakan burung tu dengan perangai najib dan rosmah...kena telan hidup hidup...kah kah


Sikap boros diamalkan perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak menjadi punca kemelut ekonomi dan beban kewangan yang ditanggung rakyat.

Najib gemar membazirkan dan menggunakan wang kerajaan sewenangnya, sedangkan rakyat menanggung tekanan ekonomi hasil daripada langkah kerajaan menarik balik subsidi dan menaikkan harga barang.

Antaranya, tindakan Najib membayar jutaan ringgit kepada perunding luar negara selain mengeluarkan belanja besar bagi penggunaan pesawat mewah.

Perbelanjaan yang berlebih-lebihan menjadi salah satu punca negara dan rakyat terpaksa menangung kemelut ekonomi yang teruk.

Ini akibatnya apabila pentadbiran negara dan kewangan tidak dijalankan secara cekap, pemimpin boros membelanjakan wang rakyat melalui tindakan-tindakan yang tidak jelas hasil dan manfaatnya.

Merujuk laporan portal Indonesia baru-baru ini yang mencatatkan kedudukan Najib Razak dalam carta ‘top 5′ pemimpin dunia yang berbelanja paling boros.

Najib juga dilaporkan sebaris dengan Presiden Zimbabwe, Robert Mugabe yang akan merayakan ulang tahun ke-90 pada tahun ini dengan biaya Rp 11,8 miliar.

Kelemahan pentadbiran Najib dan keborosannya berbelanja turut mendapat kritikan daripada pemimpin Umno sendiri, seperti bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan bekas menteri kewangan, Tun Daim Zainuddin.

Najib bukan setakat tidak perihatin terhadap masalah rakyat, tetapi gagal mentadbir dengan baik.

Najib perlu berundur secara terhormat ekoran kegagalannya mentadbir negara.

Kegagalan Najib mentadbir negara menyebabkan ekonomi makin tidak menentu, malah peningkatan harga barangan keperluan akibat kelemahan pentadbiran ekonomi membuatkan rakyat semakin terbeban.

Rakyat mendesak supaya Perdana Menteri berundur secara terhormat, lebih-lebih lagi apabila kini beliau diserang dari dalam umno sendiri.

UNDUR NAJIB...UNDUR NAJIB....

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI