temberang si keling nak pikat najib...inilah masa menangguk di air keruh...paling koman dapat jawatan senator...kalau jawatan timbalan menteri gerenti kecoh satu dunia kerana membodek....kah kah kah...!!!




Orang dulu kata 'sekilas ikan di air, ku kenal jantan betina nya..' mungkin begitulah gambaran yang sesuai buat kehebatan si Ramesh Rao ni..

Sebabnya biarpun lima lelaki yang didakwanya menceroboh rumahnya setelah dia buat laporan Polis mengenai kononnya editor Sarawak Report memalsukan dokumen mengenai 1MDB memakai topeng.. tapi dia boleh kenal bangsa penceroboh itu..

Katanya.. kamera litar tertutup di rumahnya telah berjaya merakam kehadiran lima suspek India bertopeng dan berpakaian gelap melompat dinding dari rumah jiran kira-kira pukul 8 malam.

Macam mana dia boleh kenal bangsa penceroboh tu agaknya?.. adakah mereka mininggalkan mykad mereka di rumahnya atau adakah mereka menceroboh sambil bercakap dengan kuat?

Bertopeng tapi boleh dikenali mereka itu berbangsa India??.. nampak macam tak betul saja skrip dia ni.. kah.. kah.. kah..


Laporan berkaitan..

Gara-gara terlibat dalam pendedahan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sejak beberapa minggu lalu, keselamatan diri dan keluarga Presiden Pertubuhan Minda Sosial dan Prihatin (PMSP), Ramesh Rao Krishnan Naidu didakwa terancam dan mahu perlindungan polis.

Ramesh bercakap kepada pemberita hari ini mendakwa kediamannya cuba diceroboh sekumpulan lima individu bertopeng hitam dalam satu kejadian baru-baru ini.

Dakwanya lagi, kamera litar tertutup di rumahnya telah berjaya merakam kehadiran lima suspek India bertopeng dan berpakaian gelap melompat dinding dari rumah jiran kira-kira pukul 8 malam.

Bagaimanapun katanya, beliau sempat menekan alat penggerak bunyi keselamatan di kediamannya sebelum kelima-lima individu bersenjatakan parang berjaya melarikan diri.

"Insiden ini berlaku selepas saya mula membuat laporan polis berhubung pendedahan 1MDB sejak akhir-akhir ini dan pengumuman oleh Pengarah Strategik Komunikasi Barisan Nasional, Datuk Abdul Rahman Dahlan tentang 1MDB itu.

"Saya tak pasti apa motif mereka (lima penceroboh), tetapi saya tidak menolak kemungkinan ini pasti kerja pembangkang yang sejak awal lagi menabur fitnah demi fitnah dalam soal 1MDB.

"Ekoran itu saya menggesa polis mengambil tindakan tegas menyiasat insiden ini kerana saya sangat bimbang akan keselamatan keluarga saya. Bukti rakaman CCTV saya akan serahkan kepada polis bagi membantu siasatan," katanya satu laporan polis telah dibuat pada keesokan hari selepas kejadian berlaku demi mendapatkan perlindungan polis.

Dalam perkembangan yang sama, Ramesh Rao mendakwa segala masalah ancaman ke rumah dan menerusi panggilan misteri tidak dikenali berlaku sehingga hari ini.

"Kenapa perkara ini tidak berlaku dua tiga minggu atau dua tiga bulan yang lalu, tetapi terjadi sekarang selepas Rahman Dahlan umum pendedahan dan laporan polis saya berhubung pendedahan 1MDB itu," katanya.

Justeru katanya, beliau sangat yakin ini merupakan kerja modus operandi pembangkang yang cuba merisaukannya serta mengalihkan perhatian.

"Saya masih yakin mereka akan terus menyerang dan mengancam keluarga saya dengan taktik kotor sebegini. Harapkan polis supaya menyiasat perkara ini dan mengambil tindakan tegas dalam hal ini," ujarnya lagi.

Justeru, Ramesh Rao juga menggesa polis menyiasat satu lagi fitnah yang viral dalam media sosial Facebook yang berprofil palsu menggunakan foto beliau kononnya beliau menghina kumpulan gangster dan ugama sendiri.

"Saya seorang aktivis NGO yang berpolisi membantu pelbagai lapisan masyarakat di negara inidan tidak masuk akal saya didakwa hina agam dan bangsa sendiri. Ia tersebar dalam akaun palsu FB sejak semalam.

"Harap polis menyiasat perkara ini juga dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (MCMC) juga perlu bertindak serius dalam perkara ini mencari pelaku sebenar," katanya.--MalaysiaGazette

Nak cari publisiti murahan atau nak cover malu sebab dah kantoi menggunakan Albert Melanyi yang kononnya dari Sarawak Report.. padahal langsung tak ada kena mengena dengan Sarawak Report...





darisungaiderhaka





##




lawak lawak....kerja pembangkang ceroboh rumah si keling nih....kah kah kah...apa dia pikir  dia nih jutawan harta berbilion ka...sampai mau panjat rumah dia...kah kah kah...merepek betul si keling nih...kah kah kah


spesis nalla karupan jugak dia nie...cari peluang...angkat nama sendiri..bodek jangan tak bodek...dasar keling keling kaki ampu....kah kah kah

nak melebong bior ler tertib...kah kah kah....dia ingat rakyat bodoh macam dia kah...kah kah kah...!!!..macai umno ajer mudah kena tipu dengan mangkuk keling nih..kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI