bodoh bertingkat tingkat....lagi kenyataan bodoh ahmad maslan yang jadi menteri atas kapasiti menjilat burid rosmah bini najib...tapi tak mengaku pulak....sape nak percaya...!!!

“Minyak Naik Tapi KFC Ramai Orang” Status FB Ahmad Maslan?


SEJAK pagi kelmarin , rancak warga maya mengkritik status Facebook yang  dimuatnaik oleh Timbalan Menteri Kewangan cap ayam , Datuk Ahmad Maslan.

Apa yang pasti, status itu berisi kenyataan yang amat pedas  kecaman  terhadap  kenyataan bodoh dan dungu  timbalan menteri  dari pontian ini

Susulan harga minyak naik sebanyak 10 sen bermula malam kelmarin , sudah tentulah ia mengecewakan ramai orang. Justeru, status yang dimuat naik dalam akaun  Ahmad Maslan ini menggambarkan sikap  beliau  yang  sememangnya tidak peka dengan situasi tersebut.

Status itu berbunyi, “Minyak naik RM0.10 tapi KFC ramai juga orang. Beban dimana?”

Pastinya, status berkenaan diamuk pengguna Internet kerana ia dilihat seolah-olah tidak memahami beban yang ditanggung. Selain status berkenaan, dua status lain turut mencuri tumpuan.

Nah, anda lihatlah sendiri.






Walau bagaimanapun, tak lama selepas ia diviralkan, Ahmad Maslan tampil di laman mikro Twitter rasminya bagi menangkis status-status fberkenaan  tersebut.

Ujarnya, akaun Facebook tersebut kononnya  adalah palsu dan bukan miliknya seperti yang diuar-uarkan pihak tertentu.


konon katanya fitnah....tapi bagaimana nak menagkis  dakwaan ini jika tindak tanduk beliau  dalam menaanggani  isu kenaikan harga barang dan perkhidmatan  sebelum ini  pun menunjukkan kebodohan pemikiran beliau .

anda nilai lah  jawapan tidak bertanggung jawab beliau.....mudah betul beliau  menangkis dakwaan ini ...dengan alasan di fitnahkan...orang UMNO memang macam itu...baling batu sembunyi tangan..


Ini 3 siri palsu. Mmg sah ini drpd geng fitnah. Jawatan saya pun salah, disebut TMK2. Saya TMK1. Mana ada B1RM? BR1M. pic.twitter.com/UWIwrv8wMf

— Ahmad Maslan (@ahmadmaslan) July 1, 2015

Saya tiada akaun Fb ikon I💗MY. Ikon itu utk Twitter saya. Ikon utk Fb saya berbaju Melayu spt ini. Ini semua fitnah. pic.twitter.com/xHZWiPGM9j

— Ahmad Maslan (@ahmadmaslan) July 1, 2015


Semua tahu, nama Ahmad Maslan sudahpun dikenali dengan pelbagai gelaran negatif akibat tindak-tanduknya sebelum ini, jadi usahlah selepas ini  beliau bertindak tanpa berfikir dahulu ...kan dah rakyat kebanyakan mengamuk sakan..

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI