stesen minyak Lengang, ramai tak tahu petrol naik dan kena sembelih hidup hidup...kerajaan penyanggak kenyang pengusaha stesen minyak kaut untung memanjang ...!!!



sebelum ini...ramai berpusu pusu  bila mengetahui  kerajaan  umum  masa untuk menyamun



kini kerajaan  menyamun senyap senyap....ramai yang tidak tahu dan kena sembelih hidup hidup


KEPUTUSAN Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) tidak memberi notis awal mengenai perubahan harga petrol menyebabkan suasana di kebanyakan stesen minyak di ibu negara lengang malam kelmarin.

Situasi tersebut ternyata berbeza berbanding sebelum ini, di mana stesen-stesen minyak diserbu awal sebelum jam 12 malam.

Menurut maklumat beberapa pengguna, kebanyakan stesen minyak di kawasan Lembah Klang lengang tanpa deretan kenderaan yang panjang kerana pengguna biasanya mengambil kesempatan membeli minyak sebelum kenaikan berlaku.

Dilaporkan pekerja di stesen minyak juga tidak mengetahui mengenai kenaikan harga petrol yang berkuat kuasa semalam.

Harga jualan runcit petrol RON95 dinaikkan kepada RM2.15 seliter daripada RM2.05 manakala RON97 pula ditambah 20 sen kepada RM2.55.

Kenaikan itu berkuatkuasa pada pukul 12.01 tengah malam tadi setelah perkara tersebut disahkan oleh Timbalan Presiden Persatuan Penjual Pengusaha Stesen Minyak Malaysia, Datuk Zulkifli Mokti ketika dihubungi.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI