perangai geng ularmak PAS pro syaitan UMNO.... sebelum muktamar difitnah, sudah kalah dibelasah



seekor  barua @ broker haji hadi tolol...yang mencemarkan imej parti PAS sebagai parti  yang memperjuangkan islam yang syumul...harap berkopiah  dan berjanggut konon ikut sunnah nabi..rupanya jejak syaitan ( UMNO )  yang di  ikut..


Bekas Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub kesal dengan sikap ahli parti Islam ( kononnya mengaku ISLAM )  itu yang masih mengecamnya walaupun tewas mempertahankan jawatannya semasa pemilihan muktamar ke-61 awal Jun lalu.

Sejurus diumumkan dilantik sebagai ahli jawatankuasa kerja (AJK) PAS Pusat semalam, Salahuddin berkata pelbagai respons diterimanya, ada yang memberi nasihat dan memujuk, malah ada juga yang memberi amaran dan ancaman memutuskan persahabatan.

"Kesian saya. Sudahlah sebelum muktamar ditohmah fitnah, dah kalah pun kena belasah lagi. Tapi saya tak boleh marah-marah.

 "Itulah asam garam dunia politik yang saya telah pilih dengan jiwa raga saya," katanya dalam satu kenyataan

Bekas ahli Parlimen Kubang Kerian itu bagaimanapun belum memutuskan sama ada mahu menerima jawatan itu dan akan mengumumkannya selepas Hari Raya Aidilfitri.

"Saya akan membuat keputusan dalam masa yang terdekat (mungkin selepas kita menyambut Syawal yang mulia)," katanya.

Salahuddin adalah di antara pemimpin progresif PAS yang "dibersihkan" daripada parti itu dalam muktamar lepas.

Katanya, keputusan yang bakal dibuat, sama ada menerima atau menolak jawatan itu adalah perhitungan hidup mati kariernya dalam PAS.

Salahuddin berkata, kariernya bermula dengan perjuangan PAS sejak tahun 1981 menjadi timbalan yang dipertua kawasan Pontian hingga menjadi naib presiden pada 2015.

Katanya, keputusan yang dibuat itu nanti berdasarkan pilihannya sendiri selepas mendapat beberapa pandangan tanpa tekanan pihak lain.

"Betul atau salah keputusan yang saya akan buat , diri saya sendiri lah yang akan menanggungnya sepanjang hayat.

"Orang lain hanya mampu ketawa dan bersedih buat seketika waktu saja," katanya.


Turut dilantik AJK PAS Pusat sesi 2015-2017 adalah bekas Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Mahfuz Omar.

Manakala jawatan Mahfuz itu diganti oleh ahli Parlimen Temerloh yang memenangi jawatan AJK PAS Pusat semasa muktamar lalu, Nasruddin Hassan.

Bekas Penolong Setiausaha Agung Datuk Takiyuddin Hassan mengambil alih tugas utama setiausaha agung, menggantikan Datuk Mustafa Ali yang diturunkan pangkat sebagai ketua pengarah pilihan raya PAS






##



PAS pada mata umum sudah rosak. Dr segi tuntutan agama tidak sapa tahu masih ada atau tidak taqwa kpd Allah swt dan akhlak yg terpuji sesama manusia. Sdra Sallehudin perlu tanya pada iman mampukah saudara bersendirian membetulkan kerosakan yang sudah membarah dlm parti itu? Atau saudra sanggup bersubahat bersama mereka membelakangkan Allah dan Rasulnya. Islam melarang memfitnah, berdusta, dan khianat malah kpd non muslim...!


Ancaman Iblis Dan Syatan (AIDS) kini berleluasa dan bermaharaj lela di kalangan yang kononnyan di gelar agamawan. Apa jenis obat pun tidak dapat mengubati mereka kerna ini adalah AIDS. Hanya satu obat saja boleh menghidupkan kembali golongan ini...bertaubat.


Harap golongan progessive tak ambil jawatan  itu sebab pas ialah parti pas for ulama  sesat  100% sokong UMNO dan tiada harapan untuk rakyat malaysia. Tak ada guna langsung sebab hadi ini dikatator  serupa dengan sifunya si najib...kalau tak kenapa dia seorang sibuk bodek najib  dlam kes 1 mdb dan ampu UMNO kononnya bukan setaraf firaun..

Pilihan yang ada  kena fikir betul2,...terima jawatan bermakna bersubahat dengan  puak yg mengaku ulamak kafir. Peminpin pas maki sesama pemimpin lebih teruk zman firaun



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI