nik bodoh nak ajak pemuda DAP dan PKR minum kopi....munafikun...pergi mampossss lah...jangan layan ini geng ularmak palsu ,tolol dan keliru...!!!




Ketua Pemuda PAS yang baharu, Nik Mohamed Abduh Nik Abdul Aziz menghulurkan salam persahabatan kepada Pemuda DAP walaupun sayap ulama meluluskan usul tergempar memutuskan hubungan dengan parti itu.

Menurutnya, beliau mahu menunaikan hasratnya untuk duduk bersama Teo Kok Seong dan Ketua Pemuda PKR Nik Nazmi Nik Ahmad serta meneruskan jalinan yang dimulakan bekas Ketua Pemuda Suhaizan Kaiat.

"Saya ingat saya hendak sambung balik dengan Dapsy (Pemuda DAP), dan Angkatan Muda Keadilan (AMK).

 "Saya pun sudah berjumpa ketua Pemuda Dapsy di Parlimen dan saya dah janji kalau saya menang saya akan minum kopi dengan dia.

"Jadi saya akan jumpa mereka," katanya pada sidang media sayap Pemuda, Ulama dan Muslimat petang ini.

Nik Abduh selepas diisytihar terpilih sebagai ketua pemuda baharu pada 3 Jun lalu menegaskan beliau menyokong kepimpinan ulama.

Ditanya jika keputusannya berbaik dengan Pemuda DAP akan dilihat bercanggah dengan usul tergempar Dewan Ulama untuk memutuskan hubungan dengan DAP semalam, Nik Abduh memberikan jawapan berikut:

"Kami Dewan Pemuda berbeza Dewan Ulama terhadap DAP

"Sikap PKR pula lebih lunak terhadap PAS berbanding sikap DAP," katanya






##




wa rase x payah  layan  ini ularmak kepala anjing nih....sebiji  perangai UMNO...tikam kawan bila sedang hirup kopi....kalau wa ...wa tak layan....adalah lebih pakatan rakyat yang terdiri dari DAP dan PAS pulaukan geng geng serban tinggi nih...

sombang ,bongkak dan takbur...

Jangan sekali kita percaya penyamun bertopeng ULARmak......Pengkhinat memang tidak  boleh dipercayai.....

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI