bila ulamak tolol kuasai PAS...ugut nak ajar DAP guna siku dan lutut...padah bila otak dah kat kepala lutut...kita nak ajar pulak PAS bangsat nih cara melutut...!!!




Ucapan Nasruddin Hassan ( sekor ulamak tolol ) yang  menerima sorakan daripada perwakilan  tolol yang hadir pada Muktamar PAS ke-61 di Kuala Selangor, . Beliau meminta agar DAP jangan mencabar kesabaran ahli PAS dengan terus berdegil mengkritik pemimpin dan perjuangan PAS


DAP sekali lagi diberi amaran Dewan Ulama agar menghormati perjuangan dan pemimpin PAS, dan mahu menggunakan siku dan lutut untuk memberi pengajaran kepada mereka  jika masih terus berdegil, kata Nasruddin Hassan.

Perwakilan daripada Dewan UIlama itu berkata, DAP sebelum ini sudah berkali-kali ditegur beberapa pemimpin PAS termasuk Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan Dr Idris Ahmad, tetapi masih terus mengkritik parti itu.

Katanya, usul Dewan Ulama yang memutuskan hubungan kerjasama dengan DAP tetapi masih mahu kekal dengan Pakatan Rakyat (PR) merupakan satu tamparan dan berharap mereka sedar PAS tegas dengan pendiriannya.

"Kita rayu sungguh-sungguh jangan cabar kesabaran kami.

"Walaupun kami daripada Dewan Ulama rata-ratanya berkopiah dan berjubah namun dalam jubah kami masih ada siku dan lutut yang boleh digunakan," katanya dalam ucapan dasar presiden Muktamar Tahunan PAS ke-61 di Kuala Selangor, hari ini.

Katanya, pendirian Dewan Ulama itu tidak salah kerana DAP sebelum ini memutuskan hubungan dengan Pakatan Rakyat (PR) di Sabah dan Sarawak tetapi masih mahu kekal di Semenanjung Malaysia.

"Apa yang kita buat ini tak boleh? Saudara, dia tampar kita berkali-kali. Dia tampar pipi kanan kita kata jangan, pedih. Dia tampar pipi kiri pula kita kata jangan, pedih kemudiandia tampar pula kita banyak kali.

"Tetapi kita tampar dia satu kali akhirnya baru dia tahu rupa-rupanya tampar itu pedih," katanya.

Ketua Dewan Ulama PAS Pahang Mokhtar Senik pada Selasa lalu mengemukakan usul membatalkan tahaluf siyasi dengan DAP, pada masa sama mahu meneruskan kerjasama dengan PKR dan PR.

Usul tergempar itu diluluskan sebulat suara dalam muktamar dewan yang berlangsung di Taman Melewar, Gombak.

Nasruddin yang juga ahli Parlimen Temerloh turut mengingatkan ahli PAS mengamalkan akkhlak dan disiplin berjemaah yang tinggi.

"Jangan ada kes membocorkan rahsia jemaah kepada umum terutamanya era Facebook. Jangan bocorkan minit mesyuarat keluar kepada orang yang tidak layak menerimanya.

"Jangan memperlekehkan ketua dikhalayak ramai...tikam, mengadu domba dan hilangkan keyakinan jemaah.

"Jangan anggap jemaah orang lain lebih hebat sehingaa meletakkan kaki sebelah dan bertentangan dengan disiplin akhlak berjemaah," katanya.

Beliau turut memberikan amaran kepada rakannya di Dewan Ulama supaya tidak jauh meninggalkan Dewan Pemuda PAS.





##




akhlak dan disiplin yang tinggi..?...kepala hotak lu...lu siapa ... kononnya ulamak berkopiah dan berserban tinggi warna putih tapi hati hitam....sebelum lu nak ajar DAP...kita semua akan ajar PAS bangsat cara berpolitik yang betul...kalau nak join UMNO ...join lah...tak payah nak ugut itu dan ini

Cakap terus terang ...keluar ajer  pakatan rakyat ...habis cerita

Apa tak der telor ka...?ini lah ulamak paling bacul,,,hidup mewah atas pemberian UMNO...peralat nama islam untuk kepentingan peribadi...tolol serupa macam sifu dia haji hadi tolol...

cakap ikut kepala lutut dia...sambong dan takbur...PRU 14 wa nak ajar lu sial....!!!


Sombongnya.. bila dah menang kluar lah sifat sebenar malaun nih...Contoh ulamak sampah  tong taik paling tolol yang di hasilkan PAS PISS PUUUUSSS... PUSSSYYYY


tak pe kita nak ajar ulamak bongkak nih cara  melutut ( mohon maaf ) jika belum terlambat....!!!



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI