kes PM takut bini...kalau catatan facebook nga kor ming adalah fitnah ..kenapa kes altantuya yang dia kata fitnah dan semuanya merepek , teloq sampai terkucil nak saman akhbar dan individu berkenaan.....!!!!







so jangan nak  pura pura mengamuk   sedangkan teloq  masih  di pulas rosmah....nga kor ming ada alasan nak kaitkan rosmah...memang betul apa rosmah PM malaysia...!!!



KUALA LUMPUR – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau sedia menerima cadangan dan kritikan terhadap kepimpinannya, tetapi sebarang tulisan berunsur fitnah sama sekali tidak boleh diterima.

Dalam catatan terbarunya dalam Facebook rasmi beliau hari ini, Najib berkata, beliau terpaksa mengambil tindakan selepas catatan anggota Parlimen Taiping Nga Kor Ming mempunyai unsur fitnah serta berniat jahat.

“Saya sedia menerima cadangan dan kritikan terhadap kepimpinan, dasar dan pentadbiran saya tetapi catatan Ahli Parlimen DAP Nga Kor Ming di laman Facebooknya bersama dengan gambar mengenai saya dan isteri adalah fitnah dan tulisan yang berniat jahat.

“Oleh itu, saya telah mengarahkan peguam saya untuk menghantar kepada Nga Kor Ming satu surat tuntutan mohon maaf dan sekiranya gagal berbuat demikian, saya akan mengambil tindakan undang-undang selanjutnya,” katanya.

Semalam, Perdana Menteri dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor, melalui firma guaman Tetuan Hafarizam Wan & Aisha Mubarak, telah menghantar surat tuntutan kepada Nga, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pantai Remis, Perak berhubung kenyataan Facebook bertarikh 29 Mac itu.

Kenyataan yang dimaksudkan itu didakwa dimuat naik dalam satu status bergambar bertajuk ‘Nga Kor Ming: Siapa PM Malaysia Yang Sebenar? Jawab!’.

Dalam surat itu, firma guaman berkenaan menuntut Nga supaya mengeluarkan status itu daripada Facebooknya dan berhenti menyiarkan kenyataan berunsur fitnah berkaitan isu terhadap Najib dan Rosmah dalam tempoh 48 jam mulai semalam.

Ia juga menuntut Nga supaya mengeluarkan permohonan maaf secara bertulis tanpa syarat dan menarik balik artikel yang didakwa fitnah itu mengikut syaratnya, juga dalam tempoh 48 jam. – BERNAMA




##




Najib pulang, jet  bawa rosmah  masih keliling dunia...nampak tak siapa PM sebenarnya


taktik jantan takut bini  gertak  pembangkang yang kaitkan bini dia berlagak PM....tapi memang jelas bini sendiri yang jadi PM negara ini .tengok tindak tanduk dia sudahlah...bini PM yang sebelumnya ini  pun tak kemaruk macam betina  sial nih...kita rakyat  yang menanggung akibat dari perbuatan lahanatnya  perabih duit rakyat  dan kita tanggung GST tak pasal pasal...


jawab dan saman ini...kalau fitnah

Isu Altantuya - Mengapa Najib tidak berani menyaman akhbar Perancis - Liberation

French newspaper reveals identity of Altantuya’s alleged assassins

"Mengarut semua tu, mengarut," kata Najib menafikan dakwaan Sirul

PI Bala Dedah Najib Dalang Bunuh Altantuya

Mahathir: Siapa arah bunuh Altantuya?



PM tak de toloq macam itulah....berdebat pon takut....naik mahkamah  jauh sekali...harap saman dan akta hasutan  untuk gertak dan menutup mulut pengkritik... ....sumpah sumpit....orang tak pakai dah....hanya golongan munafik suka buat kerja mengarut nih....!!!


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI