hantar poskad tuntut tandas



gambar hiasan

Mumbai: Golongan wanita bekerja berpakat ‘menghadiahi’ 50,000 poskad kepada pejabat Ketua Menteri Maharashtra untuk menuntut kemudahan tandas di Mumbai, kata pegawai semalam.

Poskad itu khusus untuk Devendra Fadnavis dan ditandatangani golongan pekerja wanita, dikirim pada 8 Mac lalu sempena sambutan Hari Wanita Antarabangsa.

Jurucakap berkata, tindakan itu diharap dapat menarik perhatian ‘abang Devendra’ supaya memikirkan masalah wanita yang berdepan masalah kekurangan tandas bersih.

Naib Presiden Parti Maharashtra Navnirman Sena, Shalini Thackeray berkata, sukar menerima hakikat bandar raya sehebat Mumbai gagal menyediakan tandas bersih yang mencukupi.

“Situasi ini lebih buruk berbanding wanita di negeri lain. Oleh itu, kami melancarkan inisiatif Hak Saya Untuk Tandas Bersih,” katanya.

Bagaimanapun, Shalini menafikan tindakannya itu bermotif politik.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI