perbandingan luar biasa untuk pompuan melayu islam gila kpop....!!!





Isu beberapa gadis Islam bertudung membenarkan diri mereka dipeluk dan dicium artis sebuah kumpulan K-Pop dari Korea masih belum reda walaupun penganjur konsert berkenaan telah memohon maaf.

Malah, isu itu semakin panjang dan panas apabila Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) juga tampil memberikan keterangan melahirkan rasa kecewa di atas kejadian itu.

Dengan berkembangnya penggunaan media sosial di negara ini, sesuatu isu yang berat dan mendapat perhatian ramai tidak lagi diulas dengan cara konvensional seperti kenyataan penganjur dan jabatan kerajaan semata-mata.

Di kalangan golongan muda, mereka pun berkongsi pandangan dengan gaya tersendiri yang kerap kali melibatkan unsur parodi dan lawak jenaka.

Contoh dalam kes K-Pop ni… lihat gambar di atas…

Ini mesti kumpulan yang tak berapa gemar dengan K-Pop kot…?

Jangan lepas ni C-Pop (Congo Pop) pula muncul …sudah la…

Walaupun di luar konteks… benda-benda seperti ini yang menceriakan hidup kita kan…. tak perlu terlalu serius dalam semua benda sepanjang masa kan…..peace...!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI