aksi panas pelacur bertudung yang memalukan...JAKIM baru sibuk nak ambil tindakan...jangan menyalak bukit ajer...takut nanti ada yang sorok belakang menteri semuanya settle tepi...!!!!



SATU aksi panas yang MEMALUKAN  menimbulkan kemarahan ramai apabila penganjur membiarkan ahli kumpulan B1A4, Jin Young memeluk erat gadis Islam bertudung di atas pentas konsert.


KUALA LUMPUR – Kontroversi aksi panas berpeluk dan bercium antara ahli kumpulan K-Pop, B1A4 dengan peminat wanita Islam bertudung pada konsert di Life Centre di sini Sabtu lalu makin memuncak apabila pihak berkuasa dijangka mengambil tindakan tegas walaupun penganjur menyatakan permohonan maaf semalam.

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) dalam kenyataan te­gasnya semalam mengarahkan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) untuk mengambil tin­dakan sewajarnya ter­hadap penganjuran kon­sert kumpulan K-Pop, B1A4 Live in Kuala Lumpur, ekoran insiden tidak senonoh tersebut.

Ketua Pengarah Jakim, Datuk Othman Mustapha berkata, insiden beberapa orang gadis Melayu bertudung dicium dan dipeluk artis dari Korea Selatan itu secara jelas bertentangan dengan syarak dan menjelekkan pandangan masyarakat umum.


##


padahnya menolak  sistem pemerintahan islam sepenuhnya...tolak dah satu hal...bela pesta maksiat...jangan pulak salahkan emak bapak...emak bapak siapa pulak yang mendidik..kalau pendidikan di perolehi dari  pendidikan sekular di sekolah sekolah...atau perbuatan ini di kira darurat  seperti di sarankan ustazah pelacur dari parti UMNO suatu masa dulu...

http://diariberbicara.blogspot.com/2014/12/bila-ustazah-umno-jadi-pelacur-artis.html

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI