Lenovo Vibe Z2 Pro



Lenovo Malaysia akhirnya telah membawa  masuk Vibe Z2 Pro, phablet perdananya yang yang boleh memberi  saingan  kepada pesaing seperti   Samsung Galaxy note 4 dan Huawei Ascend Mate 7. Vibe Z2 Pro ditawarkan pada RM2,299 dan di sertakan pakej  JBL E 40 Bluetooth fon kepala bernilai RM428. Awal bulan ini, Pro Vibe Z2 telah ditawarkan pada RM2,199 untuk unit import kelabu itu.

Vibe Z2 Pro adalah cukup sifat  di kedua-dua saiz dan ciri-ciri komputer. Bahagian depan yang mempunyai  6.0 "paparan Quad HD yang mana satu tolakan 490ppi sangat padat (piksel per inci) manakala di bawahnya pula beroperasi pada 2.5GHz Quad-Core Snapdragon 801 (MSM8974AC) dengan pemprosesan  3GB RAM dan mempunyai 32GB penyimpanan yang tidak boleh di sokong dengan micro sd kad .

Memandangkan resolusi Quad HD boleh mempergaruhi  hayat bateri, Pro Vibe Z2   di beri pek besar  bateri kapasiti  4,000mAh tetapi ia masih  nipis pada hanya 7.7mm tebal. Secara keseluruhan, ia mempunyai berat  lebih sedikit berat pada 179 gram.

Dalampengimejan, Pro Vibe Z2 mendapat kamera 16MP tinggi yang dipertingkatkan lagi dengan Penstabilan Imej Optikal (OIS) dan dua LED flash. Untuk kemungkinan fotografi yang lebih besar, ia juga mendapat ciri-Pro Camera yang mirip dengan Nokia Pro Cam.

Sementara itu untuk mengambil gambar diri sendiri dikendalikan oleh kamera hadapan  5MP.

3 Warna boleh didapati - Ebony, Grafit Grey dan Champagne Gold , ia beroperasi  di atas Android 4.4 dengan Vibe UI 2.0. Kualiti yang di bina sangat baik untuk badan bersalut  logamnya yang menyusur  dari belakang dan ke arah sisi.

Kesambungan yang bijak, ia menyokong wifi 802.11ac, Bluetooth 4.0 HS dan 4G LTE  Jika anda menggunakan beberapa syarikat telekomunikasi, Pro Vibe Z2 adalah juga peranti-SIM dual dengan slot ke-2 yang digunakan untuk sambungan 2G.











rujukan di sini

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI