Lelaki mempunyai hobi mengubah diri menjadi perempuan





Wanita , berpakaian memang sinonim dengan wanita . Namun apa jadinya jika  lelaki ini mempunyai hobi berpakaian dan berubah menjadi wanita ? Inilah kisah unik beberapa lelaki yang ternyata mempunyai hobi mengubah dirinya menjadi wanita .

Joel mempunyai hobi unik di mana dia sering memakai topeng getah untuk menjadi seorang wanita . Topeng getah tersebut lengkap mulai dari wajah hingga bentuk tubuh  .

Joel adalah seorang lelaki normal yang mempunyai kekasih bernama Mel . Dia hobi mengubah dirinya menjadi wanita kerana dengan begitu dia boleh menghiburkan dirinya sendiri . Menjadi wanita boleh membuat melepas stress saat dia melihat gambaran dirinya di depan cermin .

Kekasih Joel , Mel tidak keberatan dengan hal ini . Mel malah merasa  terhibur apabila Joel berubah menjadi Jessie , watak wanita dari Joel . Kini Joel sudah lebih terbuka kepada dunia luar tentang hobi uniknya ini . Ini semua berkat sokongan Mel , kekasihnya .

Lain halnya dengan Robert . Dia juga adalah seorang lelaki yang mempunyai hobi berubah menjadi wanita . Robert beberapa kali gagal dalam hubungan asmaranya sehingga dia meluahkan kekecewaannya dengan menjadi  wanita . Dia memberi nama  wanitanya iaitu Sherry .

Lelaki - lelaki ini  sering disebut ' Maskers ' , ' rubber dolls ' , ataupun ' vanilla people ' . Kebanyakan dari mereka sebenarnya adalah lelaki dengan orientasi seksual yang normal . Mereka melakukan ini hanya untuk suka-suka saja . Nah , apa pendapat anda tentang hobi unik ini . ?

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI