ketagihan balut badan



KEVIN membalut keseluruhan badannya dengan kain pembalut bagi memenuhi ketagihan peliknya. - Agensi

CHICAGO, Amerika Syarikat – Seorang lelaki mempunyai ketagihan yang pelik apabila dia suka membalut keseluruhan badannya walaupun tidak mengalami sebarang penyakit.

Lelaki tersebut, Kevin, 27, berkata, dia suka membalut badannya dengan pembalut kain dan menyimen anggota badannya sejak kecil lagi kerana berasa seronok berada dalam keadaan seperti itu.

Katanya, dia terpaksa mengeluarkan belanja yang besar untuk membeli pembalut kain dan simen tetapi tidak pernah menyesal dengan hobi peliknya itu.

“Saya mula minat membalut badan ketika berusia 12 tahun apabila tangan saya terpaksa disimen kerana patah akibat terjatuh ketika bermain kasut roda.

“Sejak itu, saya mula ketagih untuk membalut anggota badan saya dan kadangkala saya membalut keseluruhan badan dengan pembalut,” katanya.

Menurutnya, walaupun dia mengetahui ketagihannya itu sangat pelik tetapi dia sukar untuk meninggalkan tabiat tersebut

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI