teloq kena picit pun masih ada hati nak pertahankan islam...islam mazhab mana..?..ahlul punah wal ranah...?..tolak hudud pun ada hati mengaku islam...telajak banggang...!!!

Kalau berani seranglah Islam, kata bekas pengerusi SPR

  



Perkasa hari ini memberi amaran kepada pihak-pihak tertentu di negara ini agar tidak menyerang Islam jika tidak mahu berdepan dengan mereka, kata bekas pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman.

Rashid, yang juga naib presiden Perkasa, berkata mereka serius mempertahankan Islam dan tidak takut seperti parti-parti politik yang mempunyai kepentingan untuk mendapatkan undi.

“Jangan serang Islam. Ini perjuangan kami. Siapa berani seranglah. Kita akan perjuangkan. Perkasa makin kuat. Kita berdaya dalam negara ini jangan main-main.

“Badan politik kelihatan tak mahu atau takut untuk terlibat. Yang tinggal kitalah, Perkasa. Perkasa perlu main peranan untuk pertahan kedudukan dan ketua Islam.
“Hanya Perkasa yang ke depan apabila imej Islam diserang. Parti politik lain berdiam diri. Mungkin takut. Ada tekanan politik yang mahu dijaga sebagainya,” katanya pada satu sidang media di Kuala Lumpur hari ini.

Ketika diminta mengulas isu persempadanan semula, Rashid berkata apa yang dimahukan pihak pembangkang ialah memastikan kemenangan mereka dalam pilihan raya.

Katanya, apa yang dituntut pihak itu juga adalah persempadanan semula dilakukan dengan memecahkan pengundi berdasarkan kaum.

“Masalahnya satu saja, puak pembangkang ini, dia nak suruh kita lakar biar mereka menang pilihan raya dalam kawasan itu. Itu saja, tiada lain.

“Mereka nak kumpul Cina dalam satu kawasan. Hak Melayu pula, nak kumpul semua Melayu dalam satu kawasan. Kita buat selama ini amat adil. Representasi bagi semua orang. Semua ada ruang untuk mengundi mengikut kebebasan mereka,” katanya.

Rashid berkata, tuntutan Bersih 2.0 yang mahu persempadanan semula tidak melibatkan pertambahan wakil rakyat tidak rasional kerana lanskap politik Malaysia berbeza dengan negara luar.

Katanya, pengundi di Malaysia lebih menganggap seseorang wakil rakyat itu sebagai pegawai kebajikan masyarakat dengan menjadi penghubung kepada jabatan kerajaan.

“Struktur mereka lain. Warga rakyat mereka adalah pembuat undang-undang. Wakil rakyat kita pegang fungsi lebih daripada itu. Wakil rakyat kita, rakyat lihat sebagai pegawai kebajikan masyarakat.

“Pergilah kawasan luar bandar mana pun. Wakil rakyatlah orang paling sibuk dalam dunia ni sebab pukul 3 pagi masih ada orang dalam rumah dia minta tolong macam-macam. Secara tak rasminya, negara dah kenal pasti wakil rakyat adalah yang menjaga kepentingan rakyat dalam semua segi.

“Kita tengok wakil rakyat dapat bertahan satu penggal saja jika mereka tak pedulikan rakyat. Menunjukkan rakyat Malaysia nak wakil rakyat jaga kepentingan mereka. Lagi banyak wakil rakyat, lagi baik untuk rakyat,” katanya



##




dengan tiga malaun ini pun teloq dah kena picit...nak perjuang islam konon...kah kah kah

kah kah kah...terlajak banggang....nak pertahankan islam...kena pertahan hukum hudud...amalkan hidup cara islam...pemimpin negara tolak hudud apa PERKASA buat...?nak tunjuk lagak pada siapa...?..sendiri pun x mencermin sebagai seorang islam mau mempertahankan islam...sendiri masa dalam SPR pun  buat kerja kerja terkutuk dan jijik mencemarkan islam dengan menjadi agen BN mengalakkan PRU cara terkotor dengan isu pengundi hantu dan persempadanan  palsu yang memenangkan BN

pecah sempadan bila kawasan  itu  kawasan BN pegang  jadi parlimen untuk BN  bertambah  walau penduduk di situ beberapa ribu...tapi bila kawasan contoh nya di kapar selangor  yang penduduknya melebihi 100 000 dan mojoriti mengundi pembangkang  tapi tak  adaq teloq  nak pecah sempadan..penipu PRU yang di picit teloq...!!!

lagak ajer lebih weiii...tapi teloq masih kena picit dengan rosmah...sia sia ada PERKASA tapi rupanya PERPONDAN...kalau berani pergi demo  tuntut balik pulau singapura dan pulau batu putih...bawak sekali geng mamak mengaku melayu sekali...kita nak tengok teloq besau mana... jangan sebut pasal islam sebab puak kamu itu bukan ISLAM...kah kah kah


Kenyataan syok sendiri...tolong senaraikan nama2 individu,parti ataupun ngo yg hendak serang islam...kalau tak de jgn sembang lebeh2...tuduhan ini boleh di kenakan akta hasutan....

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI