kerapu telan jerung 4 kaki





Bagi kaki pancing laut dalam dapat menaikkan jerung berukuran 4 kaki adalah satu pencapaian yang boleh dikira membanggakan.

Begitu juga dengan seorang pemancing di Florida apabila mendapati seekor jerung terkena mata pancingnya, tapi ketika dia sibuk bergelut menaikkan ikan tersebut berlaku satu insiden yang amat mengejutkan.

Seperti kisah seram serangan makhluk ganas di lautan, pada mulanya dapat dilihat bayang-bayang gelap muncul di permukaan berhampiran jerung yang sedang meronta di mata kail.

Tidak lama kemudian secara tiba-tiba satu makhluk melonjak keluar dari air lalu merentap jerung tersebut ke dalam mulutnya lalu hilang sekelip mata.

Bayangkan, hanya dengan sekali ngap sahaja jerung empat kaki yang dianggap antara karnivor ditakuti di laut selamat masuk dalam perut seekor kerapu

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI