siapa yang pengecut...? kamu yang pengecut kerana menyalah guna kuasa dan undang undang..jadi barua...orang bodoh ajer yang berani berdepan dengan kamu yang pengecut...!!!

Charles Morais larikan diri melalui Tambak Johor - KPN



KETUA Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar (kiri) pada sidang media selepas merasmikan majlis penutup Perbarisan Tamat Latihan Inspektor Siri 2/2015 di Pusat Latihan Polis (PULAPOL) di Kuala Lumpur,

KUALA LUMPUR: Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar mengesahkan adik kepada mendiang Anthony Kevin Morais, Charles Morais sudah melarikan diri keluar dari negara ini melalui Tambak Johor. Khalid berkata, Charles melarikan diri selepas mengadakan sidang media mendakwa beliau mempunyai bukti mengenai kes yang disiasat abangnya sebelum mati dibunuh.

"Tindakan pengecut...sudah buat sidang media selepas itu lari. Polis mengesan dia melarikan diri melalui pintu Johor Bahru pada jam 1.30 pagi Khamis lalu," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas merasmikan majlis penutup Perbarisan Tamat Latihan Inspektor Siri 2/2015 di Pusat Latihan Polis (PULAPOL) di sini, sebentar tadi.




##



adik kepada mendiang Anthony Kevin Morais, Charles Morais  bukan lah seorang yang pengecut sebagai mana yang di war war kan oleh barua nih...

Adalah bodoh berhadapan dengan orang yang menyalah guna kuasa dan undang undang dan kita tahu siapa dalangny  yang menekan setiap pengkritik  cara pemerintahannya yang korup.

tengok kes altantuya sudahlah...pembunuh laki bini  terlepas kerana dapat perlindungan VVVI dari  parti UMNO dan hakim yang boleh di beli.

tengok kes PI Bala ...apa sudah jadi...oleh kerana keberanian beliau  kembali ke tanahair  dan buat sidang media  yang menyatakan SD 1 itu yang original...maka beliau di bunuh  dengan alasan ada masaalah jantung.

pembunuhan cara medic...yang mana diagnose penyakit lain tapi di suntik dengan cecair yang boleh menghentikan  degupan jantung .Teringat kes Anwar yang cuba di racun guna teknik ini  melalui racun arsenik pada zaman mahafiaraun memerintah.

kes pembunuhan  pengasas ambank pun pembunuh  VIP yang terlibat tidak dapat di dakwa.pembunuh VIP lari ke australia dan hong kong...tiada seekor haram pdrm  nak keluarkan waran tangkap interpol terhadap pelaku tersebut..keranan apa beliau di lindungi oleh seorang VVVIP bernama rosmah .

skandal 1 mdb sendiri yang dengan jelas  pelaku rasuahnya pun masih tak mampu nak dakwa...terang terang terima derma dari timur tengah  dalam akaun peribadinya

dan terkini keluarga lembu shahrizat kroni rosmah bini najib terlepas dari pecah amanah  duit lembu RM 250 juta


so...memang patut lah  Charles Morais  melarikan diri..

beliau tidak mahu riwayat nya berakhir  dalam tong simen seperti abangnya ..lebih lebih lagi salah seorang ahli keluarganya bernama richard adalah seorang yang tidak boleh di percayai...kerana wang beliau sanggup berlaku khianat kepada keluuarga sendiri


kesimpulannya yang pengecut adalah orang menyalah guna kuasa dan undang undang  demi menjadi barua pemimpin yang korup...!!!




About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI