dasar pengotor....tergamak hasilkan roti daripada jangkitan Yis vaginanya...!!!




MELESTARIKAN alam semula jadi bagi memastikan kelangsungan hidup adalah sesuatu yang terpuji, namun bagaimana pula jika salah satu bahan dalam roti yang sedang anda makan adalah yis yang diambil daripada vagina?

Pasti roti yang dikunyah tersembur serta-merta kan!

Itulah yang dilakukan oleh seorang wanita di United Kingdom, Zoe Stavri, apabila berjaya menghasilkan roti daripada yis yang sebenarnya diekstrak daripada bibir kemaluannya.

Zoe, yang juga merupakan penulis blog feminis berjudul Another Angry Woman, berkata beliau mendapat idea menjijikkan itu ketika pernah mengalami jangkitan pada lurah farajnya.

Penyakit kelamin yang digelar thrush atau dalam bahasa Malaysianya, keputihan, lazimnya disebabkan oleh jangkitan yis yang hidup secara semula jadi di dalam faraj wanita.

Thrush mengakibatkan vagina wanita mengalami kegatalan yang membawa kepada kerengsaan di samping pengeluaran lendir atau mukus berwarna putih-keputihan yang banyak.

Mengakui beliau memiliki ‘otak kuning’ dan minat yang mendalam terhadap sains, Zoe kemudiannya terinspirasi untuk menghasilkan roti jenis doh masam daripada keputihannya sendiri.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI