si bahalul nih buat lawak bodoh...mengampu tahap gaban dia nih...mangkuk nih kata Umno parti yang kuat kerana displin,.....kuat amendernya.....kuat rasuah ,kuah nipu,kuat mencuri ,kuat dengki dan kuat kencing rakyat ada la...kah kah kah....!!!.



muka 10 sen kaki pembodek tegar  bini najib....kuat disiplin wak lu...!!!


Umno merupakan sebuah parti yang kuat dan kukuh kerana ia tidak pernah berkompromi soal displin membabitkan anggotanya, kata Pengarah Strategik Barisan Nasional (BN) Datuk Abdul Rahman Dahlan.

Beliau yang juga ahli Majlis Tertinggi Umno itu berkata, faktor displin tersebut membantu menjadikan parti itu sebuah parti pemerintah yang lama bertahan sehingga kini.

"Apa yang saya tahu, semua mesti tahu dan akur dalam soal displin. Anda boleh mempunyai pandangan berbeza, namun mesti menggunakan tempat sesuai untuk menerangkan keadaan," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen.

Rahman berkata demikian apabila ditanya adakah wajar Umno mengambil tindakan terhadap ahlinya yang mengkritik parti secara terbuka, khususnya merujuk kepada kes 7 orang yang disahkan setiausaha agung parti sedang disiasat lembaga disiplin.

Tanpa menyatakannya dengan jelas, menteri kesejahteraan bandar, perumahan dan kerajaan tempatan itu berkata, ada sesetengah kes di mana ahli Umno boleh dirujuk ke lembaga displin.

"Kalau kita melihat dari sudut displin, saya percaya ada alasan untuk membawa beberapa orang (ke lembaga disiplin) untuk dihakimi berhubung melanggar tata cara displin," katanya.

Pada masa sama, beliau tetap yakin, kerajaan BN dapat mengekalkan kemenangannya dalam pilihan raya akan datang.

"Kita amat yakin, kalau tidak kita tidak akan berada di sini. Kita amat yakin dapat kekalkan kemenangan. Kita ada tempoh 2 tahun dan Bajet 2016 membantu kita.

"Rancangan Malaysia ke-11 merupakan dasar terbaik, kerana kita punyai banyak perkara baik yang boleh dibincangkan mengenai negara dan rakyat," kata Rahman






##



kuat menjilat mangkuk nih....macam celaka kalau tengok muka dia......setau wa la...UMNO parti kuat rasuah...kuat curik duit rakyat....kuat nipunya....mampu tukar duit yang di curi dari 1 mdb jadi duit derma...makan persen rupanya si bahalul nih...dia ingat najib bodoh...duit derma tu jangan mimpilah nak merasa...habis di kebas najib laki bini...kah kah kah


lawan ketua yang tak betol di anggap ada masalah disiplin....macam lawan ketua penyamun....undang undang penyamun kata  juak juak penyamun  yang melawan ketua penyamun kaki kelepet  di anggap lawan tokeh...serupa lah tu...kah kah kah

memang  BN  boleh kekal berkuasa   dengan menipu dalam PRU...SPR tolong bantu...anjing anjing PDRM  tolong mengertak   rakyat  untuk bantu menipu

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI