Huawei G8 Dilancarkan Di Malaysia






Huawei G8 turut menyertakan rekaan berasaskan logam, membawakan skrin bersaiz 5.5-inci, dan rekaan kaca skrin hadapan 2.5D dalam usaha memberikan bentuk paparan yang cantik kepada pengguna.

Huawei G8 juga turut menyertakan integrasi pengimbas cap jari untuk tujuan sekuriti atau beberapa fungsi tambahan seperti mengawal talam notifikasi dan sebagainya. Untuk tujuan rakaman, ia menyertakan kamera belakang 13-megapixel dan kamera hadapan 5-megapixel.

Peranti ini turut hadir dijana menggunakan cip Qualcomm MSM8939, memori 3GB RAM dan juga ruangan storan sebesar 32GB. Huawei mengatakan peranti ini menggunakan bateri berkapasiti 3000mAh yang menawarkan masa penggunaan sepanjang hari.

Di Malaysia, Huawei G8 ini dijual pada harga RM1499, dan boleh dikatakan salah satu peranti Huawei yang ditawarkan pada harga yang sangat agresif, apatah lagi dengan integrasi pengimbas cap jari.


selanjutnya di sini

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI