Kos RM40.8 juta pesawat, bukti Najib buat kerja kata Jamal....buat kerja burid ko...pemimpin negara buat kerja pakai naik pesawat rasmi negara mereka...najib ?....dia ingat segala duit dan harta negara ini emak bapak rosmah punya...!!!



Beruntungnya Najib sebab dia ada manusia jenis ini yang mengampu dirinya.. apa saja yang Najib lakukan akan dipujinya hatta apa yang dilakukan itu jelas satu pembaziran..

Berkatalah si Jamal mengenai kos jet yang digunakan Najib bagi setengah tahun

"Bagi saya kos pesawat sepanjang enam bulan sebanyak RM40.8 juta, itu menandakan bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak merupakan seorang yang kuat bekerja.

Kuat bekerja katanya..

Soalnya disini berapa banyakkah pelaburan yang Najib dah bawa pulang ke Malaysia setelah RM40.8 Juta habis dalam masa setengah tahun untuk menyelenggara pesawat yang membawa dia dan Rosmah ke merata peusuk dunia itu?

Bertambahkah pelaburan asing ke dalam negara kita setelah Najib habiskan RM40.8 Juta itu?..

Terbang serata dunia yang jelasnya nilai Ringgit semakin jatuh.. hutang negara semakin meningkat.. rakyat semaikn tertekan dengan kenaikkan harga barang, kenaikkan harga minyak, kenaikkan tol dan berbagai kenaikkan lagi..

Kita tak payah nak bandingkan Najib dengan PM Britain tu.. kita bandingkan Najib dengan PM Singapura pun cukuplah..

PM Singapura menggunakan perkhidmatan SIA untuk urusan rasmi negara.. kenapa Najib tak boleh gunakan MAS saja?


KUALA LUMPUR - "Bagi saya kos pesawat sepanjang enam bulan sebanyak RM40.8 juta, itu menandakan bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak merupakan seorang yang kuat bekerja.

Demikian respons Ketua Umno Sungai Besar Datuk Jamal Md Yunos, ‎ketika mengulas mengenai kenyataan Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli di Parlimen hari ini, berhubung dakwaan Najib cuba menyembunyikan perbelanjaan jet ACJ320 yang diguna oleh Najib dianggarkan sebanyak RM40.8 juta.

Mengulas lanjut, Jamal berkata lagi banyak kos lagi besar tanggungjawab Najib terhadap rakyat dan negara.

"Beliau (Najib) bersungguh-sungguh bekerja untuk negara ini‎, tanggungjawab beliau besar," katanya kepada Sinar Online hari ini.

Dalam pada itu, Jamal meminta Rafizi agar menampilkan bukti sekiranya wujud salahlaku Perdana Menteri ketika menggunakan pesawat tersebut.

"Bawa sekali dokumen yang sah, jangan ia menjadi seperti dakwaan-dakwaan dahulu seperti kes cincin isteri Perdana Menteri yang dikatakan sebanyak RM 24 juta, tetapi akhirnya hanya fitnah kerana kata Rafizi dia hanya bergurau dalam isu itu.

"Oleh itu, jangan hanya pandai bercakap kosong, bawa sekali bukti," katanya lapor Sinar Harian






##




Bawa bukti?.. ceh!! macai jenis ni bawa bukti pun buang masa saja..

Orang macam ni.. Najib kentut pun dia kata wangi..


bersepah bukti nyata pun  boleh buat apa....tengok bukti duit derma RM 2.6 bilion dah nyata jelas buktinya....najib buat pekak babi ajer...

memang sial mangkuk  pembodek tegar nie...!!!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI