nokia 222 di lancarkan di malaysia





Microsoft Malaysia telah memperkenalkan satu lagi peranti baru untuk pasaran tempatan, iaitu Nokia 222. Nokia 222 ini adalah salah satu telefon bimbit dengan fungsi asas, dan turut hadir dengan masa bertahan bateri yang lama.

Telefon bimbit ini membawakan rekaan klasik, hadir dengan skrin berwarna bersaiz 2.4-inci, dan dilengkapi papan kekunci fizikal pada bahagian bawah. Pengguna boleh mengakses internet menggunakan Opera Mini melalui telefon ini, selain turut menggunakan Facebook, dan Twitter.

Telefon bimbit ini turut hadir dengan kamera 2-megapixel, dan menyokong rangkaian 2.5G. Microsoft mengatakan ia mempunyai masa bertahan sehingga 29 hari lamanya, selain menawarkan masa panggilan 2G sehingga 20 jam. Pengguna turut boleh menikmati radio FM melalui telefon ini, selain memperluaskan storan sehingga 32GB melalui kad mikro-SD.

Pengguna yang berminat mendapatkannya, mungkin boleh ke kedai Microsoft terdekat. Ia dijual di Malaysia pada harga RM209.



maklumat lanjut...di sini..

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI