syukur masih ada pemimpin ulamak tolol wal barua wal broker wal pil kuda yang tidak waras..




wal barua wal broker wal pil kuda....tunggulah saat kejatuhan  kerajaan  kelantan   angkara kerja kerja dajjal ulamak tolol....!!!


SITUASI tegang yang dialami Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak apabila diserang bertali arus dengan tuduhan daripada Wall Street Journal (WSJ) dan Sarawak Report

Najib  memang bersalah dalam mengelapkan dana berjumlah kira-kira RM2.6 bilion yang dimasukkan ke akaun peribadi beliau, nampak jelas  kesahihannya.

Namun demikian, bukan kesemua  yang kononnya  dari   puak pembangkang bertindak menghentam Najib apabila masih terdapat segelintir yang sedar beliau belum pun dijatuhkan hukuman bersalah.

Kelmarin Mursyidul AM PAS Datuk Haron Din mempertahankan Perdana Menteri, hari ini Presiden PAS mengambi langkah serupa.

Ujar Abdul Hadi, Perdana Menteri bukanlah malaikat dan hanya manusia biasa, justeru tuduhan yang dilemparkan kepadanya haruslah disusuli dengan empat saksi....empat saksi penipu ...dari geng lebai tolol dan penipu...kah kah kah....!!!

Memetik kenyataannya menerusi laporan Astro Awani, “Pendirian kita pendirian Islam. Kalau tuduhan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim kena ada empat saksi, sama juga dengan tuduhan ke atas Najib, kena ada saksi juga… saksi yang adil.”...kah kah kah....tak payah saksi yang adil ....kah kah kah...tengok kes  lah bro...

kes anwar ada 4 saksi ke...?..kah kah kah....tak cukup saksi  lah bodoh....tapi dia ke dalam  jugak  wahai lebai bodoh....so najib haramjadah  serupa jugak.....adil kan...tak cukup 4 saksi...dia juga wajib ke dalam ...kah kah kah....!!!

Bukanlah sesuatu yang memeranjatkan apabila kedua-dua pemimpin tertinggi PAS tersebut memberi sokongan terhadap Najib dalam hal ini. Kalau diimbas kembali pada Februari lalu, Menteri Besar Kelantan Datuk Ahmad Yaakob telah hadir di Putrajaya dan bertemu dengan Najib susulan keprihatinan kerajaan pusat dalam membantu meringankan beban rakyat negeri Cik Siti Wan Kembang itu menghadapi bencana banjir hujung tahun lalu.


wal barua wal broker  wal pil kuda ...tak heran sokong  najib walau pun tahu  yang  najib akan kencing  atas kepala pemimpin PAS yang tolol tolol belaka....kah kah kah


Memetik kenyataan Datuk Kamarul Baharin Abbas, beliau menyifatkan cerita tersebut sebagai  boleh dipercayai kerana secara logiknya,mana-mana syarikat dapat memindahkan wang sebanyak AS$700 juta ke dalam akaun seseorang secara rahsia.pun akhirnya akan terkantoi jugak.

Nak sorok lama mana bangkai gajah....akhir terdedah jugak...Sendiri  yang buat jahat sendiri jugak yang mendedahkan kejahatan sendiri bila hidup bermewah mewah  sedang rakyat di timpa kesusahan akibat kerakusan pemimpin haramjadah yang sering  menindas rakyat dengan perlbagai kenaikan barang dan perkhidman dan cukai yang tak berhati perut termasuk GST...akhirnya menimbulkan syak...dan pasti ada yang  menyiasat.  dan mendedah  punca sumber haram dari mana dia dapat..!!!

Ini berikutan jumlahnya yang terlalu besar dan pastinya Bank Negara akan menyedari tentang transaksi berkenaan memang benar-benar berlaku.

Makanya, berdasarkan situasi yang sedang berlaku antara segelintir pemimpin puak  UG  wal broker wal  barua wal pil kuda   ia pastinya memberikan persepsi positif   yang kononnya  dapat menaikan kembali   imej Najib sebagai ketua kerajaan. yang kononnya  tidak terpalit dengan skandal ini .

Pastinya, tindakan yang dilakukan geng wal barua wal  broker  wal pil kuda ulamak tolol seperti   Haron Din dan Abdul Hadi yang  jelas menolak dakwaan  WSJ menunjukkan segelintir puak ulamak tolol ini  masih berfikiran jumud   dan mengambil kesempatan  mengejar kedudukan dan kepentingan sendiri sehingga sanggup menggunakan setiap peluang yang muncul dari peluang  Najib,  yang di timpa haramjadah ini.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI