perangai kebudak budakan hassan vellfire... tak malu dah khianat perjuangan islam kini menuduh mat sabu dan geng khianat PAS...nak pecat pecat lah tapi jangan mengugut lah bahalol....harap berkopian dan berserban tinggi..ingat islam sangatkah...!!!



kelaku macam budak budak...

Tindakan disiplin bakal dikenakan terhadap bekas Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu dan bekas Naib Presiden Salahuddin Ayub kerana melanggar perlembagaan parti dengan menubuhkan Gerakan Harapan Baru (GBH), kata Nasruddin Hassan.

Hassan berkata kedua-dua pemimpin yang kini dengan Gerakan Harapan Baru itu  masih terikat dengan peraturan parti kerana belum mengisytiharkan diri sebagai bebas.

Katanya, Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu dan Salahuddin juga masih terikat dengan peraturan parti kerana belum mengisytiharkan diri sebagai bebas.

"Sementara mereka berstatus ahli PAS, mereka merosakkan PAS dari dalam. Layaknya tindakan mereka itu adalah satu pengkhianatan kepada jemaah atau parti.

"Ia kesalahan besar dan pasti mereka akan dirujuk kepada tindakan disiplin oarti berasaskan peruntukan perlembagaan PAS," katanya.

Ahli Parlimen Temerloh itu berkata, mereka juga mengadakan jelajah seluruh negara bagi menghasut ahli PAS meninggalkan parti dan mempunyai agenda terpesong daripada prinsip perjuangan Islam.

"Tindakan sebegitu bukan sekadar pengkhianatan malah satu kejahatan," katanya.

Beliau juga mengesyaki Mat Sabu dan Salahudin mempunyai niat tersembunyi dari awal dan situasi pasca muktamar PAS ke-61 hanya batu loncatan untuk mereka meninggalkan parti.

"Saya yakin golongan ini sejak hari pertama menyertai PAS tersemat dalam diri mereka rancangan seperti ini.

"Ia pelan B mereka setelah gagal menguasai PAS dengan agenda mereka," katanya.

Mat Sabu pada 13 Julai lalu melancarkan GHB secara rasmi di Kuala Lumpur, bermatlamat mendukungi Islam yang syumul dengan pendekatan inklusif, progresif dan peduli rakyat.

Antara pemimpin yang turut hadir pada majlis pelancaran tersebut ialah anak bekas presiden PAS, Muhammad Faiz Fadzil, bekas menteri besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhd Taib, bekas calon presiden PAS Ahmad Awang, bekas ahli Jawatankuasa PAS Pusat Dr Dzulkefly Ahmad dan Salahudin.








##





kamu ingat kamu tu  islam sangat kah...apakah pejuangan kamu itu selaras dengan kehendak islam...dengan berbaiah dengan UMNO yang terkenal dengan  sifat munafik dan syaitan besar yang sentiasa menolak hudud ...kamu dah tunjuk yang diri kamu itu lebih islam dari orang lain.

kalau kamu nak pecat ..pecat lah...tak payah nak mengugut...kami tak heran dengan ugutan kamu..menuduh  dan menghukum orang lain  tanpa bukti  itu selaras dengan islamkah..?tipu dan berpakat demi melobi pemimpin tertentu dalam muktamar PAS itu selaras dengan islamkah ...?

wala membabi buta kepada pemimpin  yang mabuk  jadi broker ,barua  dan  cium bontot UMNO  dan tuduh orang lain ambil pil kuda  selaras dengan islam kah..?

kamu ini cuma sekadar syaitan yang bertopengkan agama...sanggup membela  perbuatan syaitan yang sebelom ini tuang presideng kamu war war dengan amanat  haji hadi..tapi kini jadi amanat  cakap tak serupa bikin

bermewah mewah dengan berpaksikan islam itu selaras dengan  kehendak islam kah...sedangkan rakyat atau umat islam ramai yang jadi peminta sedekah...adakah kamu prihatin dengan kesusahan hidup mereka  dan jaga sensitiviti perasaan mereka...?

Ahli Parlimen Pas beli Alphard Guna Duit Tabung?



Puak Pemimpin PAS dok jaja kata rakyat menderita tapi tengoklah Kereta apa yang Ahli Parlimen Temerloh merangkap Ketua Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Tantawi pakai sekarang ni?

Kalau dulu pakai kereta cap ayam saja. Bila jadi ahli Parlimen sudah tukar pakai Alphard? Fuyooo hebatlah!

Kalaulah pemimpin UMNO yang buat macam ni.. Satu dunia puak PAS dok jaja.. Kalau kena kat batang hidung sendiri, tau pulak membisu seribu bahasa..

Nak tanya... Nasrudin Tantawi bayar duit muka Alphard guna duit derma "Tabung Lahad Datu" ka atau menabung sejak dari dalam perut ibu?


ciri ciri islam kah ini..

Kah Kah Kah..

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI