pembunuh pengasas AmBank sudah kembali ke Malaysia...isteri ahli politik kanan terlibat...rosmah..?....malaysia negara mafia....bila pemimpin dia terlibat dengan mafia russia..?



Pascal Najadi - anak Hussain Najadi - mendakwa, lelaki yang bertanggungjawab mengarahkan pembunuhan ke atas pengasas AmBank itu sudah kembali ke negara ini menggunakan nama samaran.

Pascal berkata dia dimaklumkan mengenai perkara itu oleh satu sumber yang enggan didedahkan.

Pascal juga mendakwa suspek, Lim Yuen Soo mempunyai hubungan dengan seorang isteri ahli politik kanan di Malaysia.

Menurut Pascal, polis wajar meneliti rekod telefon Lim sejak lima tahun lalu kerana ia mungkin dapat mendedahkan komunikasi antara suspek dengan wanita yang dimaksudkannya itu.

Siasatan Malaysiakini juga mendedahkan Lim bukanlah sekadar ahli perniagaan yang menguruskan "pusat hiburan dan parkir kereta" seperti digambarkan polis.

Lim dipercayai memiliki sebuah firma kawalan keselamatan dikenali sebagai Active Force Security Services Sdn Bhd.


baca...


adakah kes ini ada kaitan dengan  skandal  najib  mengelapkan wang 1 mdb  berbillion ringgit melalui akaun ambank...?




##



negara mafia ...bila pemimpin  negara terlibat  secara tidak lansung  dengan kegiatan mafia...jadi tak hairan lah kalau pembunuh upahan ini kembali ke malaysia dengan mendapat lindungan istimewa pemimpin  negara...rosmah..?...terlibat..?...wa pasti punya...!!..altantuya boleh di letupkan inikan pengasas  ambank


Besan Rosmah ada hubungan Mafia Rusia


Sebuah portal berita Jakarta, Kompas.com mendakwa bakal besan Datin Seri Rosmah Mansor mempunyai pertalian dengan organisasi mafia Rusia.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI