bukti akaun badak 1 malaysia masih wujud ..RM 1 cuba di masukan dalam akaunnya berkali kali berjaya....maknanya masih aktif menyanggak duit rakyat..!!

Sejak di bocorkan maklumat, akaun yang didakwa milik Datin Seri Rosmah Mansor dihujani deposit percubaan daripada sebilangan rakyat Malaysia yang ingin mengesahkan kewujudan akaun itu.

Individu pertama yang cuba mengesahkan kewujudan akaun atas nama "Rosmah Binti Mansor" itu adalah Satees Muniandy yang cuba memindahkan RM1 kepada akaun sekitar jam 8.30 malam semalam.

Satees memuat naik rakaman skrin proses perbankan atas talian menerusi laman Maybank2u dan imej tersebut dikongsi sebahagian pengguna Facebook yang mengikuti perkembangan politik Malaysia.

Pengguna Internet, Satees Muniandy memuat naik rakaman skrin proses perbankan atas talian menerusi laman Maybank2u dan imej tersebut dikongsi sebahagian pengguna Facebook yang mengikuti perkembangan politik Malaysia.

Satees Muniandy memuat naik rakaman skrin proses perbankan atas talian menerusi laman Maybank2u dan imej tersebut dikongsi sebahagian pengguna Facebook yang mengikuti perkembangan politik Malaysia.

Tidak cukup berpuas hati dengan Satees yang hanya memeriksa nombor akaun tetapi tidak mengesahkan sama ada akaun itu masih aktif atau tidak, sementara  bekas wartawan Malaysiakini, Kuek Ser Kuang Keng memindahkan wang sebanyak RM1 dengan caj perbankan sebanyak 53 sen kepada akaun Affin Bank atas nama yang sama.


Kuek kemudian memuat naik imej yang diekstrak daripada proses itu ke laman Facebook miliknya.




##




Cuma Bawah no. akaun tu tak ada gambar 'badak'....kalau tak lagi cepat kantoi...masih aktif  menyanggak rupanya...walaupun akaun  laki dia  dah tutup dulu....bangkai gajah mana boleh tutup maaa...gunalah berapa banyak akta BAFIA....untuk ugut  pemberi maklumat ini

tolong jangan salah guna akta BAFIA untuk tutup penyelewengan...macam kes lembu  sarizat...kalauu macam inilah gaya penjenayah VIP  bermaharaja lela  menyorok sumber haram di sebalik akta ini.

kalau  rakyat biasa punya wang sebanyak itu dalam akaun  seperti itu cepat ajer di siasat .tapi vip macam badak dan keluarganya  tak boleh pulak...ini hukum apa yang dia pakai....memang patot lahanat ini di maki haramjadah...!!!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI