tingkap pintar untuk kegunaan rumah

Atmoph ialah “tingkap pintar” yang boleh memaparkan pemandangan dari bandaraya seluruh dunia terus kedalam rumah anda. Ia mempunyai skrin 27″ HDPenuh, pemproses 1.5 GHz empat teras, RAM 1 Gigabyte dan muatan dalaman 32 Gigabyte.

Atmoph boleh digantung pada dinding ataupun diletakkan di atas meja. Anda boleh memilih untuk melihat video dari beberapa bandaraya terkemuka dunia seperti London, Tokyo dan New York. Pada waktu yang sama bunyi dari lokasi yang dipilih distrim secara langsung untuk didengari oleh anda. Ia juga mampu menjadi jam loceng, memberitahu ramalan cuaca dan agenda harian anda.

Atmoph boleh dimiliki dalam empat pilihan warna dan dijual pada harga $399 sebuah. Ia menyokong platform Android dan iOS. Terdapat juga sokongan mengawal Atmoph menggunakan Apple Watch. Kini tidak perlu lagi melancong untuk menikmati pemandangan dan suasa di negara luar. Sesuai untuk manusia introvert seperti kami.



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI