PAS for TOLOL...kami benci ulamak sesat pro UG dalam PAS...barua ni kata terlalu awal dakwa Umno tak ikhlas laksana hudud...dengarlah ulamak tolol berkata kata ...kah kah kah



enak aja jadi sekor barua...tuan presiden pulak jadi  sekor broker


PAS Kelantan menyifatkan masih terlalu awal menilai keikhlasan sokongan Umno dalam melaksanakan hukuman hudud di Kelantan kerana keikhlasan merupakan perkara subjektif.

Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Abdullah berkata tiada siapa yang dapat menilai keikhlasan Umno dalam menyatakan sokongan terhadap hudud kerana semuanya masih berada di peringkat awal.

“Sebab itulah PAS mengambil langkah memilih yang zahir sahaja. Contohnya, kita dijemput masuk ke rumah jiran, kita masuklah. Sama ada dia ikhlas atau tidak untuk mengajak kita ke rumahnya, itu terpulanglah. Asalkan kita masuk.

“Dalam isu ini saya melihat skopnya begitu, terlalu awal untuk kita mengatakan Umno ini tidak ikhlas dalam melaksanakan hudud. Sebab masa ada lagi.

“Jadi kita tengok dulu setakat mana, selagi ada ruang itu, kita kena tunggulah dulu,” katanya .

Mengulas kenyataan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng yang menyifatkan ahli PAS tiada hak menghalangnya daripada terus mengkritik Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Amar berkata DAP juga perlu bersedia dengan serangan balas.

Beliau mempersoalkan sama ada DAP bersedia jika PAS membuat serangan balas walaupun hanya melibatkan perkara yang kecil.

“Kalau macam itu, kita pun boleh mengkritik dia (DAP) jugalah, adakah dia (Lim) nak kita kritik dia balik? Sepatutnya kena ada hormat.

“Pertamanya, sebab kita sama-sama dalam Pakatan Rakyat (PR). Mengkritik dengan bahasa yang keras dan kasar itu tidak sesuai.

“Strong words yang menyebabkan hati kita terluka. Kalau kita membalas dengan cara negatif juga, apa yang akan berlaku? Kita pun pandai juga,” katanya kepada akhbar itu.

Lim pada Rabu berkata tidak akan berhenti menyoal Hadi walaupun parti Islam itu akan melalui pemilihan minggu depan, sambil menegaskan mereka tidak pernah masuk campur pemilihan mana-mana parti politik.

Katanya, DAP tidak akan dibisukan oleh pemilihan PAS itu daripada memperkatakan kebenaran, dan tidak kira sekiranya persoalan yang ditimbulkannya mungkin akan memberi kelebihan kepada Hadi yang akan bertanding mempertahankan jawatannya dalam muktamar yang akan datang itu.

Lim berkata walaupun Hadi mengumumkan beliau masih bersama PR, pemimpin nombor satu PAS itu perlu menjawab beberapa soalan berhubung tindakannya sepanjang setahun yang lalu.

"Kenapa Hadi memungkiri komitmen PAS kepada Dasar Bersama PR dan jaminan peribadinya kepada pimpinan PR?

"Kenapa Hadi menyatakan sokongan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak di tengah kemelut skandal RM42 bilion 1Malaysia Development Berhad (1MDB)?

"Kenapa Hadi mahu mewujudkan 'kerajaan perpaduan' bersama Umno?" soal Lim dalam satu kenyataan





##






ulamak tolol....baghal tahap gaban...sebelum lu serang  DAP arrr kami penyokong  PAS dan PR akan serang geng geng dulu...muka macam musibat tak tau malu...ingat pesan almarhun  tok  guru..

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, Pas tetap meneruskan perjuangan dalam Pakatan Rakyat (PR) dan sama sekali tidak akan berbaik dengan UMNO yang telah mengkhianati kepercayaan yang diberikan parti itu sebelum ini.

masih terlalu awal...wak lu...ini apa citer...

kalau  berbalah pasal  perintah darurat  masa dalam  UMNO  pun dah kena tendang...inikan berbalah pasal hudud...

almarhum  bukan tak pernah pesan jangan berbaiah dengan setan besar  umat melayu lahanat  tu ...tapi lu masih degil dan besar kepala arr..agaknya dah nampak burid rosmah baru lu kata UMNO ikhlas  pasal hudud...

UMNO tu bapak penipu....yang lu cepat sangat nak percaya apahal...lu ada skandal dengan rosmah ke..?...sampai terhegeh hegeh  nak sangat dengan UMNO...


Tak masuk akal orang macam ini boleh jadi pemimpin PAS. Maklumlah Presidennya pun begitu juga.

Kalau pihak Ulamak PAS ini betul2 orang beriman, kenapa pulak boleh berkerjasama dengan pihak yang serba salah, serba berdosa seperti UMNO? Pelek ...!!!

Bijak dalam agama tidak semestinya bijak dalam politik. Golongan agama yang tidak bijak dalam strategi politik dengan mudah diperkotak-katikan Umno / BN

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI