inilah perangai jahat seekor anjing UG dalam PAS bertopengkan kulit babi....

Pakatan lebih kukuh jika Anwar dipenjara  kata Mustafa ali



Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata semasa Datuk Seri Anwar Ibrahim di dalam penjara juga PKR masih berjalan, dan tiada masalah sekiranya beliau dihumban ke penjara.

PAS menyifatkan sekiranya Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal dalam rayuan kes Liwat II dan dihumbankan ke penjara, hubungan Pakatan Rakyat (PR) akan menjadi lebih kukuh.

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata, semasa penubuhan Barisan Alternatif (BA) sebelum tertubuhnya PR, Anwar ketika itu berada di penjara dan isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang mengetuai PKR.

“Itu bukan sebab, lagi kukuh PR. Sebab kita kena bertanggungjawab meneruskan.

“Tidak ada orang itu pun tidak ada masalah. Waktu kita tubuh BA dulu pun Anwar masih di dalam (penjara)tetapi masih jalan,” katanya pada satu sidang media di Ibu Pejabat PAS di Kuala Lumpur kelmarin .

“Anwar tiada, Kak Wan ada, Azmin ada, itu pimpinan mereka. Presiden, timbalan. Kita bekerjasama dengan parti bukan dengan orang,” katanya merujuk kepada Azizah dan Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali.

Mengulas mengenai perselisihan di antara PAS dan DAP, Mustafa berkata parti Islam itu belum sampai ke tahap mengambil keputusan meninggalkan PR.

“Tak berbangkit isu itu. Jangan cepat sangat.

“Niat tiada siapa tahu, di dalam hati,” katanya sambil tertawa menjawab soalan daripada pemberita. Mustafa turut diminta mengulas mengenai kenyataan Ketua Pemuda MCA Chong Sin Woon yang mendakwa Umno dan PAS mungkin akan membentuk kerajaan perpaduan sekiranya Anwar ke penjara.

“Saya tak pernah berhubung dengan MCA. Tak tahu dia kata apa. Dia pun tak pernah tanya saya,” katanya.

Semalam, Chong mendakwa jika Anwar dipenjarakan, PR akan kehilangan orang penting yang boleh menyatukan parti dalam PR, lapor media.

"PAS dan DAP mungkin berpecah dan kita mungkin menyaksikan Umno dan PAS membentuk gabungan lain di Kelantan.

"Ia berlaku sebelum ini (kerajaan perpaduan) dan ia boleh berlaku lagi.

"Mengapa tidak? Politik adalah dinamik, tetapi halangan sekarang ialah Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak menyokong (kerajaan perpaduan),” katanya seperti dilaporkan Malaysiakini.




##


PAS juga akan  lebih kuat  tanpa menyimpan anjing anjing  sebegini...kerana anjing anjing seperti  ini yang mabuk pil kuda  yang telah merosakkan imej PAS selepas pru 13..Dah giler sangat nak bergabung dengan UMNO...buat apa heret sekali PAS dalam kancah ini.Keluar ajer dari PAS kan itu yang lebih baik .

PAS tanpa Mustafa Ali sebagai setiusaha agung akan menguatkan pakatan pembangkang dan PAS sendiri !!

Nampak sangat  perangai  barua dan balaci  UMNO di tonjolkan di saat ini.Nampaknya  anjing ini seolah olah jadi king maker  yang seolah olah menjadi jurucakap PAS secara haram tanpa  ada ahli dalam PAS berani menegur kelakuan jijik begini...Padahnya wala kepada pemimpin tak bertempat...


Tunggulah hari hari kejatuhan PAS di tangan  anjing anjing UG  ini .

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI