joget basmi rasuah di indonesia...joget makin bertambah rasuah di malingsia...kah kah kah...!!!




SEBAHAGIAN daripada anggota tentera dan polis menyertai tarian sebagai kaedah mengajak orang ramai membenci rasuah di Makassar, kelmarin



Najib suami isteri raikan Hari raya Aidil Fitri Pertama yang lepas  di Seri Perdana ...makin galak joget makin kuat rasuah....kah kah kah



lepas joget makin rasuah  di malingsia...laki bini joget...mamak laki bini  makin galak rembat duit lembu ...kah kah kah

Makassar: Gabungan badan pemerintah Tentera Nasional Indonesia (TNI) dan Polis Republik Indonesia (POLRI) mempunyai cara tersendiri mengajak orang ramai menyertai kempen antirasuah, kelmarin.

Dengan berpakaian seragam, sekumpulan wanita anggota pasukan keselamatan itu mempersembahkan tarian dengan iringan muzik dari sebuah kenderaan di bawah jejantas jalan utama Makassar.

Melihat aksi yang jarang-jarang dilakukan itu, pengguna jalan raya ternyata gembira apabila mereka kelihatan tersenyum dan terhibur.

Sambil berjoget, pegawai kanan polis Makassar, Suswati sempat menyampaikan nasihat kepada orang ramai yang ingin mengadakan demonstrasi sempena Hari Antirasuah Antarabangsa yang disambut semalam.

Kata Suswati, bantahan dan harapan rakyat boleh disampaikan dengan santun, tertib dan bebas anarki.

Turut hadir, Ketua Polis Sulawesi Barat, Anton Setiadji yang kemudian menyertai tarian berkenaan bersama sejumlah pegawai kanan lain.

Selesai acara tarian dipersembahkan, peserta membentangkan pelbagai sepanduk.
Antaranya bertulis “TNI/POLRI mendukung pembanterasan korupsi” dan “Banteras Korupsi di Sulawesi Hingga Ke Akar-akarnya.”

Anton berkata, kempen Hari Antirasuah itu juga diadakan untuk mengeratkan hubungan antara TNI dan POLRI.

“Memang jelas kami menyokong kempen membasmi rasuah dan kami menggunakan kaedah pujukan untuk menjayakannya,” katanya.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI