akhbar jamban berlidah syaitan di perintah bayar saman RM 250 000 kepada lim kit siang...mana macai macai bangsat tak berkokok lagikah...?





Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang menang dalam saman fitnah terhadap Utusan jamban  kelmarin


Mahkamah kelmarin  mendapati akhbar milik Umno, Utusan Malaysia memfitnah Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang dan diperintahkan untuk membayar ganti rugi RM250,000 kepada ahli Parlimen Gelang Patah itu.

Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Yeoh Wee Siam berkata, Lim yang juga diberikan bayaran kos sebanyak  RM25,000, berjaya membuktikan kes terhadap defendan atas keseimbangan kebarangkalian.

Sejurus selepas penghakiman itu, Lim dalam respon di Twitter berkata:”Hurrah kepada (peguam) Gobind Singh Deo atas kemenangan hebat terhadap politik bohong.”

Lim memfailkan saman pada September tahun lepas terhadap penerbit Utusan Melayu (M) Berhad kerana menuduhnya memanipulasi pengiraan undi ketika pemilihan parti itu pada Disember 2012 dalam satu laporan yang disiarkan akhbar itu memetik “Father Augustus Chen”.

Lim mendakwa artikel itu membayangkan Father Augustus Chen itu wujud dan kandungan “Laporan Ekuiti (Penipuan Pemilihan CEC)” berhubung dakwaan ada sesuatu yang tidak kena dan wujud politik dalaman dalam pengundian DAP adalah benar.


##...

patut akhbar jamban ini di tutup ajer penerbitanya ...apa taknya ia di baca oleh satu kaum melayu bangsat termasuk mamak mengaku melayu dan para rasis dari golongan bangsat berkenaan . dah banyak kali saman fitnah di failkan namun semua kes berakhir dengan akhbar jamban kalah dan di perintah membayar saman oleh mahkamah...masih nak baca lagi akhbar jamban ini kah..? hanya orang gila sahaja yang suka baca akhbar yang berbau busuk dari najis dalam jamban....!!!

Sekiranya sesebuah akhbar didapati kerap menyiarkan berita palsu berunsur fitnah dan berniat jahat, adakah ia masih dianggap halal dari sudut pandangan agama Islam?

Utusan jamban ini diterbitkan, dibeli dan dibaca oleh satu bangsa bangsat yang mengamalkan ajaran syaitan di Malaysia...!

Awang selamat la punca segala2nya..nak bodek punya pasal utusan bangkrup...

Amalan Machiavelli Utusan UMNO makan tuan. Namun percayalah fitnah akan berterusan demi kelangsungan kuasa politik. Rasuah dan Fitnah adalah sinonim kepada parti sekular ini.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI