kerajaan pemalas rakyat sentiasa di susahkan...menteri transformasi ayam pembodek tegar rosmah perabih duit rakyat di bayar gaji buta...akhirnya hassan pembodek umumkan bantuan rakyat 1 malaysia...subsidi petrol di tarik balik...selamat menyamun...!!!







menteri otak ayam pembodek tegar no 1


Semua subsidi untuk RON95 dan diesel akan dihentikan mulai 1 Disember kerana harga pasaran lebih rendah berbanding harga di pam, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Hasan Malek.

Ketika mengumumkannya pada sidang media hari ini, Hasan berkata harga jualan petrol RON95 dan diesel akan ditetapkan mengikut kaedah pengapungan terkawal.

Katanya, penetapan harga RON95 dan diesel pada 1 Disember bergantung pada harga pasaran minyak dunia sepanjang November.

"Ini bermakna, jika harga pasaran minyak mentah dunia meningkat, harga runcit RON95 dan diesel juga akan meningkat. Begitu juga sebaliknya," katanya dalam sidang media hari ini.
Harga runcit petrol RON95 kini ialah RM2.30 seliter dan diesel RM2.20 seliter.




##



Di Thailand yg mana petrol dan dieselnya tidak bersubsidi,harga kereta murah rm20 ribu berbanding Malaysia...

Kamruk duit sudah....negara perlukan kreativiti untuk menjana wang...bukan cukai sana subsidi sana subsidi sini atau potong sana potong sini..apung sana apung sini... Janalah sumber lain...bumi Malaysia kaya...tersangat kaya untuk dimajukan..

Inilah padah melantik pemimpin pemalas yang kerjanya nak merompak rakyat ajer...

lantik mamak mamak dalam kabinet menteri penyamun satu hal jugak...asik tebar roti temberang sana sini dalam kabinet untuk putar alam satu hal jugak...mamak mamak ini lah juga turut bagi 'nasihat' bagaimana nak perah duit rakyat..tungok restoren mnamak yang bersepah sudah lah..kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI