fitnah terhadap gerakan islam : lemah akedemik tak semesti lemah iman....tapi pandai dalam akedemik pandai pulak melawan perintah Allah SWT...pandai pulak menentang hukum hudud lagi paling tak guna punya manusia di akhirat kelak....!!!

Bekas Pelajar KUIS Sertai IS Lemah Akademik



KUALA LUMPUR – Bekas pelajar Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS), Syamimi Faiqah Sulaiman yang dipercayai telah berlepas ke Syria bagi menyertai kumpulan militan Negara Islam (IS) diberhentikan daripada kolej universiti tersebut pada 10 Jun tahun lalu.

Pejabat Timbalan Rektor Pembangunan Mahasiswa dan Alumni KUIS memberitahu, Syamimi Faiqah yang merupakan pelajar Program Diploma Pengajian Islam (Al-Quran & Sunnah) Sesi II 2012/13 diberhentikan kerana gagal mencapai gred minimum dalam peperiksaan akhir.

“Syamimi Faiqah secara rasmi diberhentikan daripada KUIS melalui surat Bahagian Pengurusan Akademik KUIS pada 10 Jun 2013 kerana mencapai Purata Nilai Gred Kumulatif (CGPA) kurang 2.00 selaras dengan Peraturan Akademik KUIS (Pindaan 2011) Seksyen 10 paragraf 10.2,” kata kenyataan itu hari ini.

Menurut kenyataan itu, KUIS memandang serius penglibatan pelajarnya dalam aktiviti yang tidak diiktiraf oleh Islam dan kerajaan Malaysia.

“Jika mahasiswa KUIS didapati terlibat dengan perkara seumpamanya, KUIS akan bertindak memberhentikan mahasiswa terbabit serta merta,” kata kenyataan itu.

Media hari ini melaporkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesahkan seorang bekas pelajar KUIS dipercayai telah berlepas ke Syria pada 4 Oktober lalu bagi menyertai gerakan IS.




##




biasa la....bila empunya diri tiada ...macam macam fitnah di buat....ini ada lumrah kehidupan di bawah pemerintahan " aman makmur " dengan maksiat rejim melayu munafik anti islam..rejim melayu munafik dan kafir lahanat ini lebih suka kalau perempuan melayu ( kununnya mengaku islam ) terlibat dengan maksiat .Lebih lebih lagi dengan mengadaikan maruah kepada bangsa asing .

tengok ini hasil natijah perbuatan lahanat rejim melayu munafik dan kafir lahanat membiarkan bangsa sendiri di gadaikan kepada balak negro...jika rejim melayu ini ikhlas menjaga bangsa sendiri dengan menjaga islam tak kan terjadi perkara yang memalukan seperti ini...kat kl lagi banyak bersepah betina melayu bersekududkan dengan balak negro...tapi apa rejim melayu ini buat...tumpang sekaki adalah....


baca ini ...


Gadis 16 Tahun Ditangkap Khalwat Dengan Kekasih Negro..http://greenboc.blogspot.com/2014/10/kisah-masyarakat-gadis-16-tahun.html





About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI