pembodek tegar nie dakwa nurul izzah bergambar dengan anak perempuan bekas ketua kumpulan bersenjata Sulu, Jamalul Kiram III mengancam keselamatan negara....err APCO dalam pdrm dan najib jumpa pemimpin yahudi tak mengancam keselamatan negara ke..?



jumpa pemimpin yahudi tak mengancam keselamatan negara ea..?



jumpa dengan anak pemimpin sulu jadi phobia pemimpin UMNO...musti ada udang di sebalik jembut puak puak UMNO nih phobia sangat dengan  pemimpin sulu..?


Kerajaan digesa mengambil tindakan tegas terhadap Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar kerana tindakannya mengadakan pertemuan dengan anak perempuan bekas ketua kumpulan bersenjata Sulu, Jamalul Kiram III, boleh mencetuskan keadaan yang mengancam keselamatan negara.



pembodek tegar najib...kah kah kah


Ahli Parlimen Papar Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata pertemuan dengan seseorang yang dikaitkan dengan kumpulan pengganas sudah mencapai tahap keterlaluan dan di luar norma amalan berpolitik.

"Persoalannya mengapa perlu ada perjumpaan itu? Saya mengharapkan tindakan tegas diambil ke atas beliau (Nurul Izzah).

 "Saya akan sokong semua tindakan diambil ke atas beliau termasuk jika dihadapkan ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan di Parlimen," katanya pada sidang media di lobi Parlimen di Kuala Lumpur hari ini.

Rosnah yang juga timbalan menteri kerja raya berkata rakyat Sabah tidak akan melupakan tindakan Nurul Izzah yang bertemu dengan Jacel H Kiram, walaupun selepas beliau menyesali perbuatan itu.

Beliau berkata rakyat Sabah sudah terguris dengan tindakan naib presiden PKR itu yang berjumpa dengan orang yang ada kaitan dengan insiden pencerobohan di Lahad Datu pada 2013.

"Saya sendiri secara peribadi tidak akan melupakan perkara ini lebih-lebih lagi apa yang berlaku di Lahad Datu, kerana banyak keluarga kehilangan ayah dan suami, adakah itu sesuatu yang perlu dimaafkan?" katanya.

Rosnah berkata permohonan maaf oleh Nurul Izzah juga dilihat sudah tidak relevan kerana beliau jelas tidak menghormati perasaan rakyat Sabah dan ahli keluarga yang terlibat secara langsung dengan insiden itu.

Jacel sebelum ini, memuat naik empat keping gambar pada 9 November lepas dalam akaun Facebook beliau yang memaparkan pertemuannya dengan Nurul Izzah.

Nurul Izzah dalam kenyataannya sebelum ini, mengakui beliau bertemu Jacel pada 9 November semasa berada di Filipina bersama dengan Ahli Parlimen Batu, Tian Chua sebagai sebahagian daripada rombongan PKR bertemu dengan pelbagai pihak berkepentingan di negara itu.

Pada Februari 2013, kumpulan penceroboh dari selatan Filipina memasuki perairan negara menggunakan bot pancung dan berkumpul secara berperingkat di Felda Sahabat 17, Kampung Tanduo, Lahad Datu.

Susulan itu berlaku pertempuran antara kumpulan pengganas itu dengan pasukan keselamatan negara menyebabkan 2 anggota pasukan keselamatan terkorban serta tiga lagi cedera manakala 12 penceroboh bersenjata terbunuh.

Enam lagi anggota polis turut terkorban dalam serangan hendap di perkampungan air Kampung Simunul, Semporna dan 2 anggota tentera turut terbunuh dalam pertempuran dan kemalangan pada operasi di Lahad Datu.





##




betina nih sibuk mengampu...apa kena mengena bergambar dengan anak pemimpin sulu itu dengan keganasan,,,setakat bergambar apa masaahnya...dulu zahid komedi tuduh anwar ada kena mengena dengan skandal lahad datu tu...mana buktinya..zahid komedi jadi telor terkucil...cakap ajer berdegar degar

sekarang nak kait kan nurul izzah dengan pengganas sulu...lawak bodoh la betina nih...kalau macam tu...err najib jumpa pemimpin yahudi ...lu tak berani pulak sebut mengancam keselamatan negara ea...dasar bajingan tengik betiana pengampu nih...common la..nak mengampu pun berpada pada lah..


ini pun seekor lagi mangkuk hayun yang suka cakap berdegar degar..kita nak tengok kerajaan ada berani ambil tindakan kepada nurul izzah...nak saman WSJ pun tak  ada teloq ..lagak bapok ajer yang lebih...kah kah kah

musti ada udang di sebalik jembut puak puak UMNO nih phobia sangat dengan pemimpin sulu..?


di fahamkan kes lahad datu adalah satu sandiwara  kerajaan UMNO  menipu pemimpin sulu dari segi pemberian IC kepada pendatang haram sulu ,sokongan secara haram pendatang sulu terhadap kerajaan UMNO dan janji janji palsu kerajaan UMNO kepada pendatang sulu...so berjumpa dengan anak pemimpin sulu di anggap boleh membocorkan skandal  kerajaan UMNO menipu pemimpin sulu..

phobia ke takut  rahsia penipuan drama lahad datu terbongkar...kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI