PAS balaci UMNO-BN....Bila Enggan tolak Bajet 2016



ELOK LAH...DAH JADI BARUA....TAK HERAN KENAPA PAS PIS PUS PUSSY  SOKONG BUDGET PENYAMON UMNO-BN...DIA SENDIRI PUN NAK JADI  GENG PENYAMON BERKOPIAH...!!!

Keputusan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk tidak menyokong Pakatan Harapan menolak Bajet 2016 membuktikan parti Islam itu bekerjsama dengan Barisan Nasional (BN).

Kita  kesal dengan tindakan PAS untuk menolak Bajet 2016 sekaligus sebagai undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan ini menunjukkan  parti yang kononnya berpaksikan Islam itu jauh tersasar daripada kenyataan mereka sebelum ini untuk bersama parti pembangkang.

Biar rakyat yang menilai mengenai keputusan PAS, bukan sahaja rakyat Malaysia namun penyokong mereka.

Dahulu undi PAS adalah merupakan alternatif buat  PR  namun sekarang mereka tunjukkan sikap munafik mereka dengan  ingin bersama BN

Sinar Harian melaporkan  PAS mengambil langkah berkecuali daripada parti pembangkang lain untuk menolak usul Bajet 2016 dibentangkan Najib yang juga menteri kewangan pada 23 Oktober lalu.

Hadi dilaporkan sebagai berkata, kesemua ahli Parlimen PAS sebulat suara bersetuju dengan keputusan ini.

Kita  menyifatkan tindakan PAS itu dilihat sebagai parti bermasalah seperti BN termasuk keputusan parti Islam itu yang ingin menjadi penasihat kepada Umno.

Satu alternatif baharu yang bersih dan berdaya saing. Sekiranya mereka mahu menjadi sebahagian daripada penyelasaian namun kekal sokong BN, mereka ini adalah  jenis parti  yang bermasalah dan tidak berprinsip



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI