muhyiddin tanya derma ajer kena pecat...zahid desak najib letak jawatan di kira menghasut...bini najib yang banggang atau polis anjing pengampu yang bahalol...?

Zaid Ibrahim disiasat menghasut kerana desak Najib letak jawatan



akhirnya bini perintah negara maka lahir lah undang undang  yang bodoh dan pembodek yang banggang...!!!


Bekas menteri, Datuk Zaid Ibrahim hari ini disoal siasat mengikut Akta Hasutan berhubung ucapannya kerana menyokong Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatannya.

Menurut bekas menteri Umno itu, ucapannya itu dilakukan beberapa hari selepas perhimpunan Bersih 4 pada 2 Septermber, 2015 di Royal Selangor Club di Kuala Lumpur.

"Saya hari ini dipanggil untuk disoal siasat di pejabat anak saya di Merchant Square selama 1 jam, Supt S Sahnmugamoorthy dari Bukit Aman," katanya kepada pemberita di rumahnya di Petaling Jaya, Selangor hari ini.

Bekas menteri yang memegang portfolio undang-undang itu berkata, pihak polis akan meneruskan penyiasatan lanjut esok di tempat sama.
Ucapannya itu turut dimuat naik dalam blognya www.zaid.my bertajuk "Rally Behind Tun Mahathir Mohammad".

Apabila ditanya sama ada beliau akan menarik balik salinan ucapannya itu daripada blognya, Zaid berkata beliau tidak perlu berbuat demikian.

"Saya sangat terkejut ucapan saya itu dilihat sebagai satu hasutan.

"Saya fikirkan isi kandungan ucapan saya itu merupakan satu demokrasi – pemimpin boleh dikenakan pertuduhan, ditumbangkan dengan cara sah, melalui undi tidak percaya, tekanan masyarakat," katanya.

Ketika disoal siasat, beliau ditemani 2 peguamnya Americk Singh Sidhu dan Manjeet Singh Dhillon





##



maka akta hasutan di salah guna berleluasa..inilah UMNO dan najib haramjadah...kerana takutkan bini maka perkara perkara  yang di ucapkan seperti kebiasaan di anggap menghasut...rasa nya nak baling muka mak ,bapak dan anjing pengampu nih dengan kasut...dasar banjingan tengik..

demokrasi terpimpin...kepala hotak hang ...tegur pemimpin yang buat salah tak boleh...kira najib nih maksum lah...boleh panggil  nabi najib...atau babi najib..kah kah kah

## tangkap najib...ha ha ha...kira menghasut ke..?...tangkap la...lu bukan boleh buat apa..ha ha


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI