untung jadi menteri samseng...boleh guna SKMM ugut blogger yang bongkar skandalnya...!!!

SKMM arah blogger turunkan artikel berhubung perkahwinan anak Zahid






antara saman dan bakal kena penumbuk seperti  mamat nie..?..tak heran menteri samseng  di backing oleh kepala samseng ,tokeh judi dan barua barua pencacai kumpulan baju merah


Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengarahkan blogger Shahbudin Husin menurunkan artikel berkaitan majlis perkahwinan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Dalam emel SKMM yang dihantar pada 2 Oktober, agensi penguatkuasa Internet itu berkata Zahid sudah mengeluarkan kenyataan menjawab persoalan ditimbulkan Shahbudin.

"Adalah dimaklumkan SKMM mendapati Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sudah mengeluarkan satu kenyataan rasmi pada 1 Oktober yang menyatakan seperti berikut:

 "Menegaskan beliau tidak membelanjakan apa-apa wang atau mengeluarkan dana awam bagi resepsi perkahwinan anak lelakinya di Indonesia.

"Dan majlis resepsi yang dimaksudkan dianjurkan besan kepada beliau sebaik mengetahui beliau akan melakukan lawatan rasmi ke negara Indonesia dari 18 hingga 21 September 2015," kata SKMM dalam emel dihantar kepada Shahbudin.

SKMM mengatakan persoalan ditimbulkan Shahbudin sudah dijawab dan beliau disaran menurunkan artikel tersebut.

"Oleh sedemikian, pihak SKMM dengan menyarankan tuan menurunkan kandungan di pautan tersebut," kata SKMM.

Shahbudin mengesahkan arahan itu dan sudah membuang artikel tersebut daripada blognya semalam sebaik menerima emel tersebut.

Penulis blog itu pada 29 September dipanggil SKMM untuk disiasat berhubung artikel bertajuk "Kenapa Lawatan Rasmi Zahid Ke Indonesia Sama Tarikh Dengan Majlis Sanding Anaknya Di Jakarta?".

Kunjungan 4 hari Zahid ke Indonesia, yang bermula 18 September, adalah lawatan ke luar negara pertama selepas dilantik sebagai timbalan perdana menteri pada 28 Julai.

Shahbudin sebelum ini juga lantang mengkritik pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang berdepan pelbagai isu dan skandal.





##




undang undang dia pegang...menteri mangkuk  nih cuba sembunyikan fakta dengan mengugut blogger melalui SKMM...agaknya dah tak puas 'tumbuk'  orang

Sampai nak tanya pun dah tak boleh  maka  nampaknya lebih  negara ini dah  teruk dari komunis

ikut perangai  menteri  menteri  pembodek...buat lawatan peribadi guna duit rakyat pembayar cukai...pembayar cukai habis di perah untuk bayar kelakuan buas benatang benatang bertaraf menteri sepertinya ....PM di bodek...menteri menteri pun terkedek kedek tiru perangai PM yang kikis wang rakyat




About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI