menteri dan penyokong UMNO totok no hotak sokong babi buta itulah pak turut najib...boleh pulak yer...!!!

Jangan jadi pak turut, tapi contohilah penyokong pembangkang, kata Najib






Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini meminta ahli Umno mencontohi penyokong pembangkang yang menyokong pemimpin mereka tanpa mengira keadaan, sambil menegaskan beliau tidak mahu dikelilingi "pak turut".

Presiden Umno itu berkata, penyokong pembangkang tidak berputus asa dengan pemimpin mereka dan sentiasa menyatakan sokongan walau apa pun akibatnya.

"Ada orang kata saya mahu 'yes men' (pak turut). Tidak, saya tidak mahu 'yes men'. Tetapi saya juga tidak mahu 'no men'.


"Kalau anda hendak katakan 'tidak' kepada saya, lakukannya secara tertutup," kata Najib pada mesyuarat agung tahunan Umno bahagian Hulu Selangor hari ini.

"Begitu banyak tuduhan terhadap orang itu, tetapi penyokong masih mempertahankannya, tidak kira apa. Kenapa?

"Kerana mereka tahu kita perlu menyokong pemimpin kita supaya parti boleh menang dalam pilihan raya," katanya jelas merujuk kepada Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai individu yang dimaksudkan.

Najib minggu lepas memecat timbalannya dalam parti, Tan Sri Muhyiddin Yassin, dan naib presiden Datuk Seri Shafie Apdal, daripada Kabinet berikutan kritikan mereka terhadap cara beliau mengendalikan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Syarikat pelaburan strategik milik Kementerian Kewangan itu ketika ini menanggung hutang mencecah RM42 bilion dan Najib merupakan pengerusi lembaga penasihatnya.

Satu pasukan petugas khas ditubuhkan untuk menyiasat dakwaan yang dana negara dari 1MDB dipindahkan ke dalam akaun peribadi Najib.






##




tak der lain dah...dah rembat duit rakyat ...minta rakyat  sokong salah laku penyanggak nih...tak sokong...boleh pulak kaitkan kes anwar...memang manusia haramjadah...sial...doa bior dia nih di timpa bala sekeluarga...keluarga perosak kesejahteraan negara..

kes anwar tak de kena mengena...kes anwar memang dia tak bersalah...madey dan najib celaka nie yang perangkap ...dan guna mahkamah sialan   dengan bantuan barua  pelacur jantan sialfool untuk sumbat anwar ke penjara...mana ada keadilan selagi UMNO memerintah...


hakim dan pendakwaraya semua kena beli dengan najib haramjadah....cakap berdegar degar pasal demokrasi...tapi dalam masa ya ng sama guna anjing anjing suruhan PDRM untuk menekan rakyat...nampak rakyat tak boleh mengkritik  PM...najib sendiri mengaku dia maksum mengalah nabi SAW...tu pasal guna anjing suruhan dan mahkamah untuk tekan rakyat..##tangkap najib


ingatlah...orang sokong pembangkang bukan kerana pembangkang itu bagus sangat tapi kerana pemerintah jahat dan menzalimi rakyat.dia tak nampak yang ini dia nampak yang lain . sebab dia tak bolih terima no men mesti yes men walau pun tak betul


Tak nak yes men? Muhyiddin ialah no men, tapi kenapa kena pecat ? Hanya kerana dia kritik secara terbuka maka dia jadi tidak berguna dalam UMNO ? Inilah akibat berjasa dalam UMNO, bila bila masa boleh jadi zero setelah lama jadi hero UMNO.



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI